درمان hpv با قارچ گانودرما

تاثیر قارچ گانودرما برای اچ پی وی به خاطر ترکیبات فعالی که در این گیاه معجزه آسا یافت شده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از گذشته های بسیار دور انسان ها در مورد قدرت شفابخشی قارچ گانودرما باورهایی داشته اند مخصوصا در کشورهای آسیایی. امروزه نیز دانشمندان بسیاری با انجام تحقیقات علمی مختلف، این باورها را در مورد تاثیر این گونه گیاهی بر درمان بسیاری از درمان ها تایید نموده اند. یکی از این تحقیقات در مورد تاثیر قارچ گانودرما بر  ویروس HPV بوده است.

درمان hpv با قارچ گانودرما

زگیل های تناسلی (اچ پی وی) واگیردار ترین بیماری جنسی در جهان است. در واقع زگیل تناسلی یک مریضی ویروسی است و با زگیل های عادی فرق می کند. عامل اصلی این بیماری ویروس پاپیلوم انسانی HVP (Human Papillomavirus) است که عامل انتقال آن فقط از طریق تماس مستقیم پوستی در رابطه جنسی می باشد. ویروس های دیگر مثل ویروس ایدز از راه های مختلفی (مثل دندانپزشکی – سرنگ آلوده و …) منتقل میشوند اما ویروس اچ پی وی فقط از طریق رابطه ی جنسی خطرناک منتقل می شود به همین دلیل کسانی که به اچ پی وی مبتلا هستند نمی توانند داشتن رابطه را انکار کنند.

تنها درمان شناخته شده برای زگیل های تناسلی استفاده از ترکیب AHCC می باشد که این ترکیب از قارچ شیتاکه گرفته می شود. دقت کنید که این ترکیب از قارچ گرفته میشود و با خشک شده خود قارچ شیتاکه متفاوت است. در صورتی که شما بخواهید برای درمان HPV قارچ خشک شده استفاده کنید باید بین 20 تا 30 گرم در روز از قارچ شیتاکه خشک شده استفاده کنید که مصرف این مقدار زیاد باعث درد معده می شود. به همین علت برای درمان زگیل های تناسلی ترکیب AHCC تجویز می شود که در واقع AHCC یک ترکیب استاندارد شده و موثر می باشد که از خود شیتاکه ماشروم استخراج شده است.

قارچ گانودرما (رِی شی یا جان افزا) نوعی قارچ است که در مناطق گرم و مرطوب آسیا می روید. این قهوه گانودرما دکتر بیز برای ترک اعتیاد هزاران سال است که عضو ثابت طب سنتی شرقی میباشد. قارچ گانودرما لوسیدوم که به عنوان قارچ ریشی هم شناخته می شود یک قارچ با طعم تلخ است که برای هزاران سال در طب سنتی چینی ها در درمان شرایط مختلف به کار رفته است. نقش مکمل های حاوی قارچ گانودرما در درمان زگیل تناسلی در ادامه بررسی میگردد. خواص و مزایای دیگر اشکال مختلف قارچ گانودرما نیز از مواردی است که در این مقاله بیان گردیده است.

قارچ گانودرما

این قارچ که جزو قلیایی ترین مواد غذایی در جهان است، ارزش تغذیه ای بسیار زیادی دارد و پیشینه استفاده از این قارچ در طب سنتی به بیش از 2000 سال پیش بازمی گردد. نام علمی آن گانودرما لوسیدوم است و گونه ای از قارچ های قرمز محسوب می شود. هم ساقه و هم کلاهک این قارچ در برگیرنده موادی به نام بتاگلوکان هاست که می تواند قدرت سیستم ایمنی را بهبود ببخشد. گانودرما بر روی کنده درخت یا بستر های متشکل از براده های چوب رشد می نماید. طبیعت قارچ گانودرما سرد و تر است. قارچ گانودرما لوسیدوم حاوی بیش از 400 ماده مغذی مختلف از جمله بتا گلوکان، استرول های گیاهی، پلی ساکارید و تری ترپن ها، پتاسیم، فسفر، کلسیم، ویتامین A، ویتامین های B، ویتامین C، ویتامین D و ویتامین E می باشد.

hpv یا زگیل تناسلی نام بیماری است که از طریق ویروس منتقل میشود و درصد احتمال ان در بین مردان بیشتر از زنان می باشد. زگیل تناسلی یا hpv اکثرا از طریق تماس جنسی منتقل میشوند.ممکن است زگیل ها به صورت تکی یا گروهی ایجاد شوند که باعث ایجاد خارش و سوزش،خونریزی و … بشوند. یکی از راه های درمان زگیل تناسلی و از بهترین درمان ها استفاده از قارچ گانودرما می باشد. قارچ گانودرما ب ابهبود گردش خون با ژرمانیوم ارگانیک باعٍ جذب چند برابر مواد مغذی میشود. ادونوزین منو فسفات با سم زدایی و گروه تری تروپنویید ها با کاستن غلظت خونزمینه پاکسازی بدن را فراهم میکند و در نهایت منجر به ضعیف شدن ویروس hpv می شود و ان را از بین میبرد.

برای مصرف معمولا در  بیماران مبتلا به اچ پی وی نیاز است که بین 2 تا 6 ماه از این قارچ استفاده کنن که بسته به هر شخص زمان ان فرق میکند.معمولا از روز 30 تا 40 ام بیمار اثر درمانی ان را روی بدن خود حس میکند. قارچ گانودرما امروزه به خاطر اثر درمانی بالای ان بسیار مورد توجه بیماران اچ پی وی قرار گرفته است. شرکت قارچ سل با داشتن قارچ گانودرما اصل و با بالاترین کیفیت موجود در بازار به پخش و فروش ان در بازار فعالیت دارد. برای خرید قارچ گانودرما کلیک کنید. همچنی قارچ گانودرما دارای عوارضی منع مصرف نیز است که بهتر است قبل از درمان مطالعه شود.

شاید کمتر کسی پیدا شود که به جای دادن قارچ در رژیم غذایی خود علاقه نداشته باشد و بدون شک چنین افرادی اگر یک بار قارچ خوش طعمی مثل قارچ شیتاکه را امتحان کنند و یا از خواص قارچ گانودرما آگاه شوند، آنها هم در جمعیت بی شمار طرفداران این ماده غذایی قرار خواهند گرفت . تمامی قارچ هایی که از دیرباز مورد استفاده خوراکی قرار می گرفته بدون علم به مواد مغذی مصرف دارویی نیز داشته است و جالب آنکه همان قارچ ها با روش ها و آزمایشات علمی فراوانی به دقت تجزیه و تحلیل شده و خاصیت دارویی آنها و وجود مواد مغذی و مهم درون آنها به اثبات رسیده است.

از بین نُه قارچ دارویی مهم ، قارچ شیتاکه، قارچ گانودرما و قارچ دم بوقلمون بیشترین خواص دارویی را داشته و سر دسته قارچ های دارویی و از مهمترین داروهای گیاهی به حساب می آیند. تاثیر قهوه در زود انزالی توسط محققان بسیاری مورد آزمایش قرار گرفته است . هرچند این سه نوع قارچ خواص نسبتا مشابهی داشته ولی با این حال توضیحی برای هر کدام از آنها ارایه خواهد شد. قارچ شیتاکه و خواص آن : قارچ شیتاکه تمام خوبی های یک قارچ را با هم دارد. بافت گوشتی و آبدار، طعم قوی، خوشمزه و مشابه گوشت و هم چنین خواص فراوان و بینظیر. با مصرف قارچ شیتاکه هم از مصرف یک قارچ و غذای خوشمزه لذت خواهید برد هم با رساندن مقدار زیادی از مواد معدنی و ویتامین های ضروری به بدن خود سلامتی خود را بیمه خواهید کرد.

انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان، پروتیین و اسید آمینه ، فیبر فراوان، روی مس، منگنز، کلسیم و پتاسیم گوشه ای از مواد موجود در قارچ شیتاکه بود که علاوه بر پیشگیری از بیماری ها، سبب بهبود عملکرد مغز و توقف بیماری زوال عقل مثل آلزایمر، پیشگیری از سکته قلبی و مغزی، درمان بیماری های زنان ، بیماری مردان، انواع بیماری روده و گوارش ، بهبود خواب، سلامت پوست، بهبود آلرژی، پیشگیری و درمان انواع سرطان می شود . اگرچه قارچ شیتاکه یک قارچ خوراکی بوده و میتوان به صورت روزانه در وعده های مختلف غذایی جای داد و به هر روشی آن را استفاده کرد ولی نباید در مصرف آن زیاده روی کرد به ویژه وقتی همراه قارچ های مکملی مثل گانودرما و یا دم بوقلمون مصرف میشود.

اکثر افرادی که به این ویروس HPV مبتلا هستند از بیماری خود بی اطلاع می باشند. در واقع بسیاری از این افراد مبتلا بدون علامت بوده و می توانند طی این مدت ویروس HPV را به شریک جنسی خود انتقال دهند. لازم است که افراد به منظور تشخیص و پیشگیری از این ویروس خطرناک هر چند وقت یک بار یک آزمایش HPV انجام دهند. تا به امروز هیچ درمان خاصی نبوده است که این ویروس را به طور کامل ریشه کن کند از این رو افراد باید در درجه اول اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس HPV را در نظر بگیرند. همچنین از آنجایی که سیستم ایمنی قوی با این ویروس ها مبارزه می کند بهتر است که افراد سیستم ایمنی خود را تقویت کنند که یکی از این روش ها مصرف گیاهان دارویی به خصوص جوشانده قارچ گانودرما به جای داروهای شیمیایی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درمان hpv با قارچ گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درمان hpv با قارچ گانودرما"، کلیک کنید.