«باغ بهشت» در آموزش و پرورش فارس اجرا می‌شود

«باغ بهشت» در آموزش و پرورش فارس اجرا می‌شود

هیاهو/فارس تفاهم نامه‌ای با موضوع هماهنگی، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی به صورت حضوری و مجازی با عنوان «باغ بهشت» بین آموزش و پرورش فارس و موسسه جوانان آستان قدس رضوی امضا شد.

 در راستای همکاری‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی تفاهم‌نامه همکاری امروز، ۲۱ شهریورماه با حضور فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس و سودابه مهدویان، نماینده موسسه جوانان آستان قدس رضوی به امضا رسید.

بر همین اساس هماهنگی، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی به صورت حضوری و مجازی با عنوان باغ بهشت از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

همچنین برگزاری دوره آموزشی ارتقای شایستگی‌ها ویژه مدیران مدارس، معاونان پرورشی و معلمان درس معارف و در صورت امکان سایر معلمان و نیروهای اجرایی مدارس متوسطه اول و دوم استان فارس، اولین هدف امضای این تفاهم نامه هستند.

بر اساس این گزارش؛ اجرای طرح «بی نهایت شو» و «دو بی دو» ویژه دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه و همچنین اجرای طرح «ثامن در ریاضی» ویژه دبیران ریاضی و دانش‌آموزان متوسطه اول و همچنین اجرای طرح «بی نهایت استانی» تأمین مکان برای فعالیت رابطین استانی بی‌نهایت و اجازه فعالیت و تبلیغ بی‌نهایتی‌های فارغ‌التحصیل در مدارس، از جمله زمینه‌های همکاری بین دو نهاد است.

به گزارش هیاهو به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، ارسال اطلاعیه همراه شیوه نامه‌های اجرایی به ادارات آموزش و پرورش تابعه استان مبنی بر دعوت از مخاطبان مدنظر دوره‌های آموزشی شاخصه‌های اعلامی توسط موسسه، پیگیری و نظارت بر فرایند اطلاع‌رسانی استانی و حسن اجرای دوره‌ها، مساعدت در تأمین مکان برای فعالیت بی‌نهایتی‌های شهرستان‌ها و صدور مجوز امکان فعالیت بی‌نهایتی‌های فارغ‌التحصیل در مدارس و … از تعهدات آموزش و پرورش در این تفاهم‌نامه است.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«باغ بهشت» در آموزش و پرورش فارس اجرا می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«باغ بهشت» در آموزش و پرورش فارس اجرا می‌شود"، کلیک کنید.