فدراسیون پزشکی ورزشی بر شفافیت مالی و انضباط اداری تاکید دارد

فدراسیون پزشکی ورزشی بر شفافیت مالی و انضباط اداری تاکید دارد

هیاهو/خوزستان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: بر شفافیت مالی و انضباط اداری تاکید داریم و بحث هایی چون آموزش و بازرسی ها نیز جای خود را دارد.

غلامرضا نوروزی امروز (19 خردادماه) در حاشیه مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی خوزستان، با تسلیت شهادت رییس جمهور و تیم همراه ایشان، اظهارکرد: ایشان تنها رییس جمهوری بود که واقعا حامی ورزش بود. در طول سه سال دوران ریاست جمهوری شان، سه تا چهار بار در وزارت ورزش حضور پیدا کردند. آیت الله رییسی تلاش می کرد تا مشکلات ورزش حل شود و حتی برای اولین بار پاداش ورزشکاران پیش از المپیک پرداخت شد. امیدوارم در انتخابات پیش رو نیز حضور پرشوری در انتخاب فرد اصلح داشته باشیم تا راه این شهیدان به ویژه رییس جمهور شهید را ادامه دهیم.

به گزارش هیاهو، او در ادامه با اشاره آمار ورزشکاران سازمان، گفت: از زمانی که در فدراسیون عهده دار مسیولیت شدیم تلاش کردیم در آمار ورزشکاران سازمان یافته دچار خطا نشویم. در حال حاضر که گرفتن کارت بیمه ورزشی اینترنتی شده است، بر روند کار بازرسی لازم انجام می شود.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین گفت: وزیر محترم ورزش و جوانان بر آمار ورزشکاران سازمان یافته تاکید دارند که از او  قدردانی می کنم. در همین راستا یک ماه پیش وزیر ورزش نامه ای به ادارات کل ورزش استان ها ارسال کردند که دارای چهار بند است؛ از جمله موارد نیز اجباری کردن داشتن کارت خدمات بیمه فدراسیون پزشکی در تمام میادین ورزشی است و مورد بعدی نیز این است که فدراسیون و هیات های ورزشی این بستر را فراهم کنند که اگر در این راستا ایراداتی وجود دارد، برطرف شود. مورد دیگر هم این است که یکی از آیتم های ارزیابی مدیران کل ورزش و جوانان، آمار ورزشکاران سازمان یافته است.

وی با بیان این که استان ها خط مقدم فدراسیون پزشکی ورزشی هستند، عنوان کرد: در خوزستان 30 شهرستان داریم که باید افزایش آمار داشته باشیم. باید هیات در شهرستان ها حضور فعال داشته باشد، البته می دانیم کار سخت است. استان خوزستان در برخی آیتم ها از نظر فدراسیون در صدر است اما انتظار داریم این استان در تمام آیتم ها در صدر قرار بگیرد زیرا یک استان ورزش خیز و پهلوان خیز است و ورزش در این استان طرفدار دارد.

نوروزی همچنین عنوان کرد: فدراسیون بر شفافیت مالی و انضباط اداری تاکید دارد و بحث هایی چون آموزش و بازرسی ها نیز جای خود را دارد.

وی در پایان از زحمات و تلاش های هیات پزشکی ورزشی خوزستان قدردانی کرد.

همچنین در این مجمع  منصور روزدار رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان به ارایه گزارش عملکرد سه سالِ گذشته هیات و بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد هیات پرداخت.

در ادامه نیز عماد حق علی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از فعالیت های هیات پزشکی ورزشی استان و فدراسیون تقدیر کرد و گفت: ظرفیت های ورزشی این استان بالا است و این اداره کل آمادگی لازم برای همکاری بیش از پیش با فدراسیون پزشکی ورزشی را دارد.  

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فدراسیون پزشکی ورزشی بر شفافیت مالی و انضباط اداری تاکید دارد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فدراسیون پزشکی ورزشی بر شفافیت مالی و انضباط اداری تاکید دارد"، کلیک کنید.