شرکت های آبفا در کشور به سمت چابک سازی حرکت می کنند – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

شرکت های آبفا در کشور به سمت چابک سازی حرکت می کنند - خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هیاهو، هوشنگ ملایی صبح در جلسه هم اندیشی بررسی وضعیت حوزه منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیرعامل شرکت آبفای استان، گفت: یقیناً هر مجموعه ای در کنار پتانسیل و ظرفیت های مثبت ضعف هایی هم دارد که آبفای استان نیز از قاعده مستثنا نبوده و هم در بحث ساختار و هم در بحث درآمد با مشکلاتی روبروست.

وی با بیان اینکه تعداد نیروهای آبدار این شرکت از نرم کشوری بالاتر است، افزود: شرکت های آبفای باید به سمت چابک سازی و در عین حال افزایش کارایی و بهره روی حرکت کنند.

معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر مدیریت ریسک، انضباط مالی، هوشمند سازی خدمات، هدف مندی و افزایش کیفیت دوره های آموزشی همکاران تاکید نمود.

محمد محمدی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام نیز در این جلسه ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور شهید و همراهانشان، گزارش کاملی از مسایل و مشکلاتی که شرکت در حوزه های مختلف با آن روبروست، بیان نمود.

وی با تقدیر از نگاه ویژه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بررسی و رفع مشکلات آبفای استان، گفت: آبفای استان از جمله شرکت هایی است که با حجم زیادی از نیروهای انسانی مواجه است و این امر باعث شده درآمدها با هزینه همخوانی نداشته باشد.

محمدی در پایان تصریح کرد: همکاران شرکت با توجه به رسالت خطیری که در تامین آب شرب و دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب دارند همیشه و در همه شرایط به شکل جهادی و شبانه روزی برای رفع دغدغه های هم استانی های گرامی پای کار هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرکت های آبفا در کشور به سمت چابک سازی حرکت می کنند – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرکت های آبفا در کشور به سمت چابک سازی حرکت می کنند – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.