رویداد صدرا با حضور 60 شرکت در دانشگاه آزاد بویین زهرا آغاز شد

رویداد صدرا با حضور 60 شرکت در دانشگاه آزاد بویین زهرا آغاز شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا از آغاز رویداد صدرا با حضور 60 شرکت در این واحد دانشگاهی خبر داد.

رضا شعبان نژاد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری هیاهو از آغاز رویداد صدرا با حضور  60 شرکت در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این رویداد صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه به منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش آموختگان توانمند برگزار می شود.

وی افزود: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال آفرینی، استفاده از دانشجویان به عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت های شغلی، آشنایی دانشجویان با چالش های واقعی صنعت، تبدیل ایده های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان نامه ها است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا گفت: با توجه به شعار سال و توسعه مقام معظم رهبری بر اشتغال و راهبرد های کلان دانشگاه و پیشبرد دانشگاه به سوی فعالیت های دانش بنیان، فناورانه و ارتباط موثر بین دو گروه صنعت و دانش آموختگان این نمایشگاه برگزار می شود.

شعبان نژاد عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا در راستای برگزاری رویداد صدرا برای مشارکت هر چه بیشتر صنایع با شهرک های صنعتی اشتهارد، آراسنج، پاسارگارد و شهرک صنعتی های حومه چندین جلسه برگزار کرده و با دعوت از صنعتگران بر لزوم ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای پیشبرد ایران تاکید کرد همچنین با حضور در ادارات سطح شهر و مسیولان شهری و مدارس در ارتباط با هماهنگی دانش آموزان و قشر های تحصیل کرده برای بازدید از نمایشگاه و گرفتن ایده های شغلی و ورود به صنعت تاکید شده است.

بازدید وزیر کشور از غرفه واحد بویین زهرا در نمایشگاه ایران اکسپو

در راستای شناسایی فرصت های صادراتی ایران و ارایه محصولات تولیدی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا در ششمین نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو 2024 حضوری فعال دارد. بازدید وزیر کشور از غرفه این واحد دانشگاهی و آشنایی با محصولات تولیدی آن از اتفاقات مهم این رویداد بین المللی به شمار می رود. رایزنی با صاحبان صنایع و شناساندن ظرفیت های واحد بویین زهرا  از دیگر اهداف واحد بویین زهرا است.

به گزارش هیاهو، نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو از تاریخ 8 الی 12 اردیبهشت 1403 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویداد صدرا با حضور 60 شرکت در دانشگاه آزاد بویین زهرا آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویداد صدرا با حضور 60 شرکت در دانشگاه آزاد بویین زهرا آغاز شد"، کلیک کنید.