جوانه گندم برای زود انزالی

هرچند که عوامل مختلفی از جمله استرس، خواب ناکافی و یا مشکلات ژنتیکی باعث کاهش عملکرد جنسی و زودانزالی می شوند اما در این بین نقش تغذیه و رژیم غذایی نیز بسیار مهم است. ایا پودر جوانه گندم برای چاقی صورت خوبه ؟ پیشنهاد می کنم با این مقاله از همراه باشید تا چند نمونه از خوراکی هایی که به کمک می کنند را به شما معرفی کنم.

جوانه گندم برای زود انزالی

همه متخصصان تغذیه بر این باورند که میوه ها و سبزیجات و به طور کلی گیاهان دارای مواد مغذی و در عین حال چربی کمی هستند. ضمن اینکه مانع از گرفتگی عروق شده و از وقوع بیماری های قلبی و جلوگیری می کنند. یکی از بهترین و در دسترس ترین گزینه های این گروه از مواد غذایی گوجه فرنگی است. مطالعات پزشکی نشان می دهد گوجه فرنگی و به طور کلی ترکیبات آن حاوی مقدار زیادی لیکوپن است. لیکوپن موجود در گوجه فرنگی در سلامت پروستات بسیار موثر است و مانع از سرطان پروستات می شود.

خبر خوب اینکه لیکوپن گوجه فرنگی با پختن آن از بین نرفته و حتی اگر با کمی روغن مثلاً به محتویات سس ماکارونی اضافه شود بهتر جذب بدن می شود. به طور کلی جوانه ها از جمله جوانه گندم به خاطر تغییرات شیمیایی که در حین جوانه زدن رخ می دهد دارای املاح، پروتیین ها و ویتامین های بسیار بیشتری هستند. ویتامین E موجود در جوانه گندم فعال کننده قوای جنسی است و از جلوگیری می کند. همچنین برای درمان ضعف جنسی مردان بسیار مفید بوده و به معجزه گر و اکسیر جوانی شهرت دارد. افسوس که ما ایرانی ها از جوانه گندم فقط در سمنوی سفره هفت سین آن هم به صورت کاملاً تزیینی استفاده میکنیم!

درمان زود انزالی در طب سنتی

در واقع زود انزالی نوعی اختلال در عملکرد جنسی است که باعث می شود زن و شوهر از فعالیت جنسی خود به طور کامل لذت نبرند. گاهی همزمان با زود انزالی، اختلال نعوظ نیز در آقایان بروز می کند. مشاهده گاه به گاه این اختلال معمولاً جای نگرانی ندارد. اما اگر به طور مکرر یا برای مدت زمان طولانی رخ دهد باید برای درمان آن اقدام کنید. در این مقاله چند نمونه از خوراکی های نام آشنایی که در دسترس اکثر ما هستند و به درمان زودانزالی کمک می کنند را به شما معرفی کردیم. لطفاً نظر خود را درمورد این مقاله در پایین همین صفحه از با ما در میان بگذارید.

اگرچه مولفه های روانی یا عاطفی زیادی در بروز زود انزالی موثر هستند اما نباید اثرات دیگر عوامل را نادیده گرفت. به عنوان مثال، ممکن است فردی زود انزالی را در طول روابط اولیه جنسی خود تجربه کرده باشد و با افزایش سن و داشتن روابط جنسی بیشتر مشکل او برطرف شود. گاهی نیز افراد باتجربه با افزایش سن به دلیل ضعف بدن دچار این مشکل می شوند. به طور کلی، فاکتورهای عزت نفس پایین، ، سابقه سوء استفاده جنسی، احساس گناه، نگرانی از تجربه دوباره زود انزالی، نارضایتی از روابط جنسی، سطوح غیرطبیعی هورمون های خاص مانند تستوسترون یا مواد شیمیایی تولید شده توسط سلول های عصبی به نام انتقال دهنده های عصبی و التهاب یا پیشابراه در بروز زود انزالی موثر هستند.

اگرچه امروزه درمان های پزشکی مناسبی برای زود انزالی در نظر گرفته شده است اما هیچ کدام به رفع کامل این مشکل کمک نمی کنند. در واقع فقط آن را کنترل می کنند. مثلا ممکن است به شما توصیه شود که یک ساعت قبل از شروع رابطه جنسی خودارضایی کنید. یا زمان معاشقه قبل از دخول را طولانی تر کنید. زیرا هر دو این راهکارها به کاهش فشار روحی و جسمی حین مقاربت کمک می کنند. از داروهای موجود برای تاخیر در انزال و حفظ نعوظ می توان به و (ویاگرا) اشاره کرد. معمولا شما مجبور هستید حدودا یک ساعت قبل از شروع هر رابطه برای خوردن آنها اقدام کنید.

علاوه بر اینکه، مانند سایر داروهای شیمیایی عوارض جانبی خاص خود را نیز دارند. به همین دلیل توصیه می کنیم ابتدا به کمک طب سنتی راهکارهای طبیعی درمان زود انزالی را امتحان کنید و پس از آن به سراغ درمان های شیمیایی بروید. برای آشنایی با درمان گیاهی زود انزالی، روش های درمان طب سنتی زود انزالی و غیره با ما همراه باشید. اگر متوجه شده اید که اخیرا مشکل زود انزالی به سراغ شما آمده است، در مورد آن با شریک جنسی خود صحبت کنید، نه اینکه آن را نادیده بگیرید یا وجود آن را انکار کنید. آرام باشید و در مورد روش های درمانی فعلی بحث کنید .

این کار تاثیر زیادی روی کنترل اضطراب، افسردگی یا سایر اختلالات خلقی و همچنین علل هورمونی یا جسمی این مشکل دارد. در مرحله بعد باید به فکر تغییر رژیم غذایی خود باشید و از این به بعد بعضی از مواد غذایی را در آن بگنجانید. محصولات بیز ممکن است دارای ترکیبات گیاهی باشند که خواص ضد التهابی، ضد اکسیدانی و ضد عفونی کننده داشته باشند. ماده معدنی روی نه تنها به حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن و رشد سلول ها کمک زیادی می کند، بلکه وجود آن برای تولید و همچنین افزایش میل جنسی و انرژی شما لازم است. اخیرا تعدادی از تحقیقات معتبر رابطه مشخصی بین کمبود روی و پیدا کرده اند. نتایج نشان می دهند که مصرف 11 میلی گرم از این ماده معدنی در روز می تواند زمان انزال را بهبود بخشد.

مطالعه ای که در سال 2009 بر روی موش ها انجام شد، نشان داد که مصرف می تواند میزان تستوسترون را افزایش دهند. این مسیله ممکن است میل جنسی را افزایش داده و به بهبود انواع اختلال عملکرد جنسی مانند زود انزالی کمک کند. برخی مطالعات کاهش مقادیر روی را در مایع منی مردان مبتلا به ناباروری گزارش کرده اند. البته باید بدانید که مصرف بیش از حد مجاز انواع مکمل های روی می تواند باعث حالت تهوع، ، اسهال و آسیب به کلیه و معده شود. بر اساس تحقیقات، ماده معدنی منیزیم نیز در حفظ سلامت جنسی شما نقش دارد. منیزیم یکی دیگر از مواد معدنی مهم برای تولید اسپرم سالم و سلامت باروری است.

معتبری اخیرا گزارش کرد که سطوح پایین منیزیم در بدن یک عامل موثر برای انزال زودرس است، زیرا می تواند انقباضات ماهیچه ای رایج در ارگاسم را افزایش دهد. البته نباید نقش مهم سایر مواد معدنی مانند کلسیم، مس، منگنز و سلنیوم را در کیفیت اسپرم و باروری کلی مردان نادیده گرفت. به همین دلیل است که گنجاندن غذاهای غنی از روی و منیزیم مانند صدف، دانه کدو تنبل، سویا، ماست، اسفناج، جوانه گندم، انواع بادام، لوبیا قرمز، نخود، کنجد، گوشت گاو و گوسفند، شکلات تلخ، سیر و نخود فرنگی در رژیم غذایی می تواند کمک زیادی به کنترل زود انزالی کند. در ادامه به جزییات اثرات بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.

مطالعات نشان داده اند که پیاز و پیازچه ترکیبات مفیدی برای افزایش ظرفیت جنسی و تقویت اندام های تناسلی دارند. بنابراین بهتر است هر روز با وعده های غذایی ناهار و شام خود پیاز یا پیازچه بخورید. به عنوان یک روش درمان زود انزالی در طب سنتی توصیه می کنیم که یک قاشق چای خوری دانه های پیازچه را با یک لیوان آب حل کرده و آن را برای سه وعده در روز مصرف کنید. هویج واقعا چیزی فراتر از یک ماده غذایی خوشمزه است و می تواند برای درمان زود انزالی استفاده شود. زیرا می تواند میل جنسی را بهبود بخشد و به شما در کنترل انزال کمک زیادی کند. برای کسب نتیجه بهتر، هویج آب پز شده را به همراه با تخم مرغ و عسل به طور مرتب بخورید.

این ماده غذایی مملو از آنتی اکسیدان ها و بتاکاروتن است که در حین مقاربت می تواند جریان خون را در دستگاه تناسلی افزایش دهد. جالب است بدانید که شکلات تلخ مملو از ریز مغذی ها است و به نوعی داروی تقویتی محسوب می شود. خوردن آن باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید زیرا محرک ترشح اندورفین از مغز است که سطح را کاهش می دهد. به همین دلیل در کنترل زود انزالی موثر است. قابل ذکر است که برای کنترل این اختلال جنسی باید غذاهایی مانند فلفل قرمز و نوشیدنی های کافیین دار را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

البته غذاهای حاوی کربوهیدرات بالا و پروتیین کم نیز برای آزادسازی سروتونین و کاهش اضطراب مفید هستند. رژیم غذایی شما باید سرشار از روی، سلنیوم، کلسیم و آهن باشد. در کنار رژیم غذایی، انجام تمرینات ورزشی کگل (Kegel) نیز می تواند کمک زیادی به تقویت عضلات لگن و کنترل زود انزالی کند. یک مطالعه معتبر در سال 2014 نشان داد که انجام 12 هفته ای تمرینات کگل به مردان مبتلا به انزال زودرس کمک می کند تا رفلکس های انزال خود را کنترل کرده و زمان انزال را افزایش دهند. برای انجام تمرینات کگل  دراز بکشید یا در وضعیت راحتی بنشینید بدون این که به پرینه، منطقه ای بین مقعد و اندام تناسلی، فشار وارد کنید.

ماهیچه های دخیل در قطع جریان ادرار را سفت کرده و تا جایی که ممکن است آنها را به مدت 5 ثانیه محکم نگه دارید. ماهیچه ها را رها کرده و 5 ثانیه استراحت کنید. این روند را 10 بار برای یک جلسه تکرار کنید. به طور کلی باید دو یا سه جلسه در روز انجام دهید. جالب است بدانید که ماهیچه های لگن همان ماهیچه هایی هستند که در قطع جریان ادرار نقش دارند. امروزه داروهای سنتی چینی به عنوان یک راه حل عالی برای درمان بسیاری از بیماری ها در نظر گرفته می شوند. چینی ها یک داروی ترکیبی ویژه ای برای درمان زود انزالی دارند که طبق مطالعات می تواند حدود 2 دقیقه زمان انزال را افزایش دهد. از عوارض جانبی احتمالی آن می توان به درد معده، ، درد خفیف بدن و کاهش میل جنسی اشاره کرد.

به یاد داشته باشید که داروهای گیاهی می توانند مانند داروهای معمولی بر بدن شما تاثیر بگذارند و باید با احتیاط مصرف شوند. عسل دکتر بیز خاصیت ضد التهابی دارد که در صورت وجود زخم معده و مشکلات این چنینی مانند معجزه عمل میکند . آنها ممکن است واکنش ها یا عوارض جانبی ایجاد کنند، با سایر داروها تداخل داشته باشند و همیشه منطبق بر استانداردهای داروسازی تهیه نشوند. در زمینه درمان زود انزالی با طب سنتی، بهتر است بدانید که در مباحثی با عنوان درمان زود انزالی حکیم ضیایی، درمان زود انزالی در طب سنتی دکتر روازاده و درمان زود انزالی در طب سنتی دکتر خیراندیش نیز به نکات جالبی اشاره شده است. آنها معتقد هستند که برای درمان خانگی زود انزالی به روش سنتی، باید مصرف داروهای گیاهی در نظر گرفته شود.

درمان انزال زودرس در طب سنتی

متخصصان طب سنتی می گویند که علت زود انزالی، سردی عمومی مزاج و افزایش رطوبت دستگاه تناسلی و کمر است. در واقع تجمع بلغم و افزایش سودا در بدن تاثیر زیادی روی این مسیله می گذارد. پس باید مصرف مواد غذایی با طبع گرم و خشک مانند خرما، موز، نارگیل و انبه افزایش یابد. طب سوزنی نیز می تواند با تحریک اعصاب و ترشح هورمون های جنسی کمک زیادی به رفع این مشکل کند. در مورد تاثیرات مثبت تکنیک های کنترل انزال با کارشناس طب سنتی خود صحبت کنید.

چه زمانی به پزشک یا متخصص طب سنتی مراجعه کنیم؟

در صورت مواجهه مکرر با این مشکل در طی روابط جنسی، با پزشک خود مشورت کنید. شما نباید از این مسیله شرم کنید یا درمان آن را به تاخیر بیاندازید. زود انزالی یک مشکل شایع و قابل درمان است. گاهی مکالمه با پزشک می تواند شدت نگرانی های شما را کاهش دهد. شنیدن اینکه زود انزالی گاه به گاه طبیعی است یا زمان متوسط از شروع رابطه تا انزال حدود پنج دقیقه است، ممکن است اطمینان بخش باشد.درصورتی که شرایط مراجعه حضوری را ندارید، از ، و متنی بگیرید و مشکلات خود را مطرح کرده و از مشاوره های آن ها استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوانه گندم برای زود انزالی" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوانه گندم برای زود انزالی"، کلیک کنید.