پرونده «کوروش کمپانی» باز است/ 2 میلیون خودرو وارد مازندران شده است

سردار رحیمی اعلام کرد؛

پرونده «کوروش کمپانی» باز است 2 میلیون خودرو وارد مازندران شده است

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: پرونده کوروش کمپانی باز است و یکی از موضوعات در حال بررسی، قصور افراد در بخش های مختلف است.

به گزارش گروه فرهنگ وجامعه خبرگزاری علم و فناوری هیاهو ، سردار حسین رحیمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقداماتی که از سوی فرماندهی انتظامی مازندران برای ایام نوروز برنامه ریزی شد مورد بررسی قرار گرفت، گفت: اقدامات بسیار خوب با برنامه ریزی منسجم و منظم در مازندران انجام شده است.

وی افزود: نیرو های پلیس در سراسر استان با استفاده از تمام امکانات انتظامی، ستادی، عملیاتی، یگان ویژه و دریابانی برای برقراری نظم در استان پای کار هستند.

سردار رحیمی، استان مازندران را یک استان مسافر پذیر برشمرد و خاطرنشان کرد: در حوزه سرقت شاهد کاهش 17 درصدی بودیم و برخورد در حوزه کشف و دستگیری مجرمان 70 درصد افزایش یافت.

پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اظهار به اینکه بالغ بر 2 میلیون خودرو وارد مازندران شده است، یادآور شد: شاهد کاهش 15 درصدی تصادفات هستیم و 65 درصد متوفیان ما در مازندران کاهش یافتند.

وی ادامه داد: مبارزه با مفسدان، قاچاقچیان کالا و احتکار کاران در ایام نوروز تعطیل نیست و با جدیت این کار دنبال می شود.

پلیس امنیت اقتصادی فراجا بیان کرد: مسیولیت قرارگاه امنیت اقتصادی کشور در مرحله اول مقابله با احتکار، قاچاق کالا و اخلالگران نظام اقتصادی است.

این مسیول افزود: صد ها پرونده در همین خصوص در سراسر کشور توسط قرارگاه امنیت اقتصادی کشور رسیدگی شده است.

سردار حسین رحیمی گفت: پرونده کوروش کمپانی باز است و یکی از موضوعات در حال بررسی، قصور افراد در بخش های مختلف است و امیدواریم با همکاری خوب همکارانمان و پلیس اینترپل این موضوع هرچه سریعتر حل شود.

وی اعلام کرد: پلیس با جدیت تمام با هرگونه تخلف اقتصادی برخورد خواهد کرد و با کسی تعارف ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرونده «کوروش کمپانی» باز است/ 2 میلیون خودرو وارد مازندران شده است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرونده «کوروش کمپانی» باز است/ 2 میلیون خودرو وارد مازندران شده است"، کلیک کنید.