حضور وزیر ورزش و جوانان در “جشن عاطفه های فرزندان خدا”

حضور وزیر ورزش و جوانان در "جشن عاطفه های فرزندان خدا"

وزیر ورزش و جوانان درخصوص حضور خود در مراسم “جشن عاطفه های فرزندان خدا” گفت: یکی از بهترین های روزهای عمرم بود چون در این جمع حضور پیدا کردم. من با این مجموعه آشنایی داشتم و خدمات زیادی در عرصه ورزش و خدمت به مردم تنگدست این منطقه دارند.

به گزارش هیاهو و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در آستانه سال نو و فرارسیدن ماه مبارک جشن “عاطفه های فرزندان خدا” توسط محمد محمودی، پیشکسوت کشتی کشورمان برگزار شد.

این جشن که طی دوره ها و مناسبت های مختلف برگزار می شود، طی آن به هزاران یتیم ارزاق داده می شود.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در این مراسم با محمد محمودی، یکی از بانیان این کار خیرخواهانه و دیگر پیشکسوتان ورزش کشور دیدار کرد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص حضور خود در این مراسم گفت: یکی از بهترین های روزهای عمرم بود چون در این جمع حضور پیدا کردم. من با این مجموعه آشنایی داشتم و خدمات زیادی در عرصه ورزش و خدمت به مردم تنگدست این منطقه دارند.

او ادامه داد: این اتفاق باعث خوشحالی مردم شده است و یکی از مسیولیت های اجتماعی جامعه ورزش، اقداماتی است که در قالب کارهای مختلف و به این شکل صورت می گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: خیلی ها پشت صحنه هستند و نمی خواهند اسم شان فاش شود. من از همه دست اندرکاران این مجموعه تشکر می کنم و امیدوارم هیچ تنگدست دیگری در اینجا حضور نداشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: ذات ورزش همین است و نمود صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص ورزش پهلوانی، در اینجا آشکار می شود. نام تختی به خاطر همین اقدامات زنده مانده و هر چه برای مردم کار انجام دهیم، کم است. این افراد به ما عزت می دهند و امیدوارم این جمع پاینده باشد و خوشحال شدم در این جمع حضور پیدا کردم.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور وزیر ورزش و جوانان در “جشن عاطفه های فرزندان خدا”" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور وزیر ورزش و جوانان در “جشن عاطفه های فرزندان خدا”"، کلیک کنید.