نظر مردم در مورد سرمربی تیم ملی والیبال چیست؟

در پایان یک نظرسنجی انجام شده در سایت و کانال ورزشی هیاهو در تلگرام مشخص شد که بیشتر مردم معتقدند که گزینه های خارجی بهتری برای هدایت تیم ملی والیبال وجود داشت.

به گزارش هیاهو، به گزارش هیاهو، پس از چندین ماه مذاکره فدراسیون والیبال ایران با بیش از 20 مربی خارجی، در نهایت مایوریسیو موتا پایز مربی 61 ساله برزیلی- فرانسوی والیبال دنیا را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2024 انتخاب کرد و قراردادی برای همکاری وی با فدراسیون والیبال ایران تا پایان المپیک 2024 پاریس را امضا کرد که این قرارداد در صورت رضایت طرفین قابلیت تمدید به صورت 2+2 را خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجویان ایران (هیاهو) پس اعلام این سرمربی تیم ملی، از مخاطبان خود پرسید که «آیا مایوریسیو پایز را گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران می دانید؟» در پاسخ به این سوال، مخاطبان هیاهو می توانستند از بین سه گزینه یک مورد را انتخاب کنند.

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی هیاهو در تلگرام

در نظرسنجی صورت گرفته بر روی کانال ورزشی هیاهو در تلگرام با عنوان «آیا مایوریسیو پایز را گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران می دانید؟» 66 درصد مخاطبان معتقد بودند که گزینه های خارجی بهتری برای هدایت تیم ملی وجود داشت. از نظر 22 درصد مخاطبان هم پایز گزینه مناسبی است و 12 درصد هم اعتقاد داشتند که مربیان ایرانی گزینه های بهتری بودند.

نظر مردم در مورد سرمربی تیم ملی والیبال چیست؟

نتیجه نظر سنجی در سایت هیاهو

در نظرسنجی صورت گرفته در سایت هیاهو با عنوان «آیا مایوریسیو پایز را گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران می دانید؟» حدود 61 درصد مخاطبان معتقد بودند که گزینه های خارجی بهتری برای هدایت تیم ملی وجود داشت. از نظر 32.6 درصد مخاطبان هم پایز گزینه مناسبی است و 6.1 درصد هم اعتقاد داشتند که مربیان ایرانی گزینه های بهتری بودند.

نظر مردم در مورد سرمربی تیم ملی والیبال چیست؟

پایان خبر هیاهو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظر مردم در مورد سرمربی تیم ملی والیبال چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظر مردم در مورد سرمربی تیم ملی والیبال چیست؟"، کلیک کنید.