۵۱۴ مقاله در دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی در آمل ارائه شد

۵۱۴ مقاله در دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی در آمل ارائه شد

هیاهو/مازندران رییس برگزاری دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی از دریافت ۵۱۴ مقاله تحقیقاتی و علمی از محققان و اساتید ودانشجویان توسط دبیرخانه این همایش در دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین آمل خبر داد.

دکتر علی نیک‌پی روز پنجشنبه ۱۵ شهریور درحاشیه برگزاری دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی در آمل به خبرنگار هیاهو گفت: این تعداد مقاله توسط حدود ۴۰۰ شرکت کننده به دبیرخانه همایش درشهرستان آمل ارسال شد که پس از داوری درنهایت ۴۱۵ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی افزود: ازمجموع مقاله‌های پذیرش شده، حدود ۲۴۵ مقاله برتر نیز به صورت سخنرانی توسط گروه داوری همایش انتخاب شد.

رییس برگزاری دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی، با اشاره به اینکه ۱۷۰ مقاله نیز به صورت پوستر دراین همایش ارائه شده است، تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی و برگزاری یک روزه این همایش، فقط ۵۰ مقاله برتر به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

دکتر نیک‌پی، سطح کمی و کیفی برگزاری دومین دوره این کنفرانس ملی را قابل قبول ارزیابی کرد وگفت: دراین کنفرانس ملی با حضور صاحب نظران و اساتید برجسته دامپزشکی کشور در قالب دامپزشکی نوین، دانش بهره‌ور و سلامت جامعه در قالب سخنرانی، نشست‌های کارگاهی وعلمی و وبیناری برگزارکردند.

 وی ادامه داد: فناوری‌ها و نوآوری‌ها در علوم پایه، پاتوبیولوژی، علوم بالینی دامپزشکی و چالش‌ها و نوآوری‌ها در کنترل کیفیت و سلامت مواد غذایی از مهمترین محورهای دومین کنفرانس ملی فناوریهای نوین دامپزشکی است.

وی یادآورشد: برگزاری این کنفرانس می‌تواند بستری مناسب برای تبادل یافته‌های نوین در زمینه دامپزشکی و توانمند سازی مهارت‌های تخصصی باشد.

قابل ذکر است رویکردهای نوین در حوزه شیلات و آبزیان، کاربرد گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی در دامپزشکی، روش‌های نوین در تشخیص و پیشگیری بیماری‌ها، هوش مصنوعی متاورس و کاربردهای آن در دامپزشکی، اشتغال و اقتصاد، بیماری‌های مشترک انسان و حیوان، نوآوری‌های زیست فناوری و نانو زیست فناوری در دامپزشکی، جایگاه حقوق حیوانات در ایران و نوآوری‌ها در تولید ترکیبات بیولوژیک و واکسن به عنوان محورهای پیش‌بینی شده در این کنفرانس یک روزه بوده ست.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۵۱۴ مقاله در دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی در آمل ارائه شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۵۱۴ مقاله در دومین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین دامپزشکی در آمل ارائه شد"، کلیک کنید.