۴۳ میلیون تومان درآمد ماهانه با پیوستن به رانندگان «ماکسیم»! – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

۴۳ میلیون تومان درآمد ماهانه با پیوستن به رانندگان «ماکسیم»! - خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری هیاهو، اگر به دنبال شغل پاره‌وقتی می‌گردید که بتوانید با آن درآمدی به اندازه‌ی حقوق چند ماهتان داشته باشید، فرصت را از دست ندهید و همین‌الان به‌عنوان راننده در «ماکسیم» ثبت‌نام کنید. با پیوستن به «ماکسیم» می‌توانید با انجام سفرها به‌ویژه در مراسم‌های خاص مانند اربعین، به سود خوبی برسید. به‌عنوان مثال در سال گذشته یکی از رانندگان «ماکسیم» توانست در ایام اربعین ۴۳ میلیون تومان درآمد کسب کند.

کسب درآمد بالا در ایام اربعین به این دلیل است که حجم سفرهای بین‌شهری به مقصد شهرهای هم‌مرز با عراق افزایش چشمگیری می‌یابد و مسلماً درآمد رانندگان نیز بیشتر خواهد شد.

با توجه به آنچه گفته شد، اگر نظرتان جلب شده و تصمیم دارید حتی برای مدت کوتاهی در «ماکسیم» فعالیت کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه دلایلی ممکن است تصمیم شما را همیشگی کند و باعث شود «ماکسیم» را انتخاب کنید.

۱. ساعت‌های کاری منعطف

افرادی هستند که تمایل ندارند سر ساعت مشخصی در محل کار حاضر شوند. همان‌طور که می‌دانید بعضی از مشاغل کارمندی با محدودیت‌های زیادی همراه است و فرد موظف است وظایف شغلی خود را در ساعت‌های مشخص‌شده انجام دهد.

این در حالی است که کار در «ماکسیم» با هیچ‌گونه محدودیت زمانی همراه نیست و رانندگان می‌توانند در هر ساعتی که مساعد هستند اپلیکیشن را باز کرده و درخواست‌های موردنظر خود را اجرا کنند.

به عبارت ساده‌تر، کار در «ماکسیم» با برنامه‌های زندگی شخصی رانندگان تداخل نخواهد داشت و راننده می‌تواند فعالیتش را با توجه به شرایطی که دارد، شخصی‌سازی کند.

۲. امکان انجام سفرهای بین‌شهری

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده‌ی «ماکسیم»، ارائه‌ی خدمات برای سفرهای بین‌شهری است. در این نوع سفرها، هزینه بر اساس کیلومتر مسیر محاسبه می‌شود.

مبلغ سفرهای بین‌شهری نسبت به سفرهای درون‌شهری بیشتر است. در سفرهای بین‌شهری به‌دلیل نبود ترافیک‌، استهلاک خودروها نیز کمتر خواهد بود.

سفرهای بین‌شهری یک فرصت عالی برای کسب درآمد محسوب می‌شود.

۳. مشارکت در مراسم خاص

چند سال است که سامانه‌ی «ماکسیم» در برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین مشارکت کرده و هم‌وطنان عزیز را به شهرهای مرزی با عراق می‌رساند.

انتظار می‌رود که امسال هم با نزدیک‌شدن به ایام اربعین، تعداد سفرهای بین‌شهری افزایش یابد و رانندگان بتوانند در این ایام درآمد خوبی کسب کنند.

۴. پذیرش سفر در محدوده‌ی جغرافیایی دلخواه

برای کار در «ماکسیم» نیازی نیست در دفتر یا مکان خاصی حضور داشته باشید و بخشی از وقت خود را صرف رفت‌وآمد به محل کار کنید. در واقع می‌توان گفت در «ماکسیم»، محل کار شما همان خودروی شماست.

شما می‌توانید سفرهایی را انجام دهید که در محدوده‌ی جغرافیایی شما هستند، فقط کافی‌ست به اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید وارد اپلیکیشن شوید.

علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از قابلیت فیلتر فقط سفرهایی را انجام دهید که در محدوده‌ی موردنظر شما هستند.

۵. برخورداری از خدمات تکمیلی

یکی از خدمات خوبی که شرکت «ماکسیم» برای رانندگانش در نظر گرفته است، گزینه‌ی «تخفیف کالا و خدمات» است. در این بخش، کالاها و خدمات با تخفیف ویژه برای رانندگان به‌اشتراک گذاشته می‌شود.

تخفیف برای شست‌وشوی خودرو، تعویض روغن موتور، باتری‌سازی، بازدید از اماکن خاص و غیره از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

۶. داشتن درآمد مطمئن

با ملحق‌شدن به رانندگان «ماکسیم»، درآمدی متناسب با میزان فعالیت خود خواهید داشت. لازم نیست نگران این باشید که حقوقتان با تأخیر پرداخت شود. کارکرد شما به‌صورت روزانه به حسابتان واریز خواهد شد.

چرا راننده‌شدن در «ماکسیم»؟

با توجه به دلایل مطرح‌شده و سایر موارد، اگر می‌خواهید از رانندگان تاکسی‌اینترنتی «ماکسیم» باشید، ایام اربعین بهترین فرصت برای شروع خواهد بود، پس عجله کرده و همین‌الآن برای ثبت‌نام اقدام کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری هیاهو در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۴۳ میلیون تومان درآمد ماهانه با پیوستن به رانندگان «ماکسیم»! – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۴۳ میلیون تومان درآمد ماهانه با پیوستن به رانندگان «ماکسیم»! – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.