گردآوری مسایل اولویت دار خراسان رضوی در کتاب «اقدام روشن»

گردآوری مسایل اولویت دار خراسان رضوی در کتاب «اقدام روشن»

هیاهو/خراسان رضوی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار و متخصصین گفت: طی یک سال کار علمی و پژوهشی به مجموعه مسایل اولویت دار ذیل موضوعات اساسی اولویت دار در استان رسیدیم. این مجموعه مسایل در کتابی تحت عنوان «اقدام روشن» تدوین و گردآوری و در پنجشنبه هفته گذشته رونمایی شد.

محمدحسن عفت پناه، امروز 24 اسفندماه، در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی که در تالار نور مشهد برگزار شد، اظهار کرد: رسالت رسانه شفاف بوده و این رسالت پیش برندگی ماموریت های انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها و جامعه اسلامی برای جامعه پردازی اسلامی و در کمک به تحقق دولت اسلامی و حرکت به سمت تمدن سازی اسلامی جهت زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: این سخنان همان رسالت رسانه بوده و شاهد این هستیم که این افراد بر اساس مسیله محوری موضوعات را دنبال می کنند. در این دوره شاهد هستیم که مسیولین و خدمتگزاران در خراسان رضوی بر اساس حل نظام مسایل ماموریت های خود را دنبال می کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار و متخصصین تصریح کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، باید مسایل اساسی را مشخص و مجموعه مسایل ذیل آن ها را شفاف سازی و اولویت بندی کرد، زیرا منابع محدود بوده و ما مکلف هستیم که این منابع را برای اولویت ها مصرف کنیم.

عفت پناه ادامه داد: بر همین اساس سوالی اساسی در مجموعه نخبگان بسیج به وجود آمد که موضوعات اساسی استان و مجموعه مسایل اولویت دار ذیل این موضوعات اساسی چیست. استاندار و معاونین وی و مسیولین دستگاه های اداری استان برای پاسخ به این مسیله با مجموعه نخبگانی بسیج همکاری کردند و در طی یک سال کار علمی و پژوهشی به مجموعه مسایل اولویت دار ذیل موضوعات اساسی اولویت دار در استان رسیدیم.

وی اضافه کرد: این مجموعه مسایل در کتابی تحت عنوان «اقدام روشن» تدوین و گردآوری و در پنجشنبه هفته گذشته رونمایی شد. این کار نخبگانی به دنبال این است که بتوانیم جبهه واحد و متحدالشکلی را در سطح استان ایجاد کنیم تا در خدمت مسیولین دستگاه های خدمتگزار باشیم.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گردآوری مسایل اولویت دار خراسان رضوی در کتاب «اقدام روشن»" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گردآوری مسایل اولویت دار خراسان رضوی در کتاب «اقدام روشن»"، کلیک کنید.