کشف استعدادهای قرآنی دانش آموزی در اسلامشهر در اولویت است – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

کشف استعدادهای قرآنی دانش آموزی در اسلامشهر در اولویت است - خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

جواد رزمی در حاشیه گردهمایی استعدادهای قرآنی دانش آموزان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار هیاهو اظهار کرد: در این گردهمایی قرآنی جمعی از دانش آموزان مقطع ابتدایی کشف استعداد شده به همراه والدین خود در این مراسم حضور داشتند تا زمینه رشد و پرورش استعدادهای قرآنی دانش آموزی در اسلامشهر بیش از گذشته فراگیر شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: از مدتی قبل با بهره گیری از ظرفیت تعدادی از اساتید برجسته قرآنی تلاش شد در گام اول استعدادهای قرآنی دانش آموزان ١۵ مدرسه ابتدایی اسلامشهر شناسایی شوند و در مرحله دوم تمامی مدارس ابتدایی اسلامشهر وارد استعدادیابی قرآنی خواهند شد.

رزمی افزود: از جمله اهداف این طرح رشد و پرورش استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی دانش آموزان است، تا همانگونه که اسلامشهر را علاوه بر نام آوران ورزشی به حافظان قرآنی می‌شناسند توانسته باشیم سهمی در ارتقا و افتخارآفرینی این خطه ارزشی و فرهنگی داشته باشیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر با اشاره به حضور یکی از میهمانان برجسته قرآنی این گردهمایی گفت: حضور استاد ارجمند دکتر سید محمدحسین طباطبایی نابغه قرآنی جهان اسلام زینت بخش این مراسم قرآنی بود که دعوت ما را از شهر مقدس قم پذیرفت و در اسلامشهر شهر حافظان و قاریان قرآن حضوری ارزشمند یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف استعدادهای قرآنی دانش آموزی در اسلامشهر در اولویت است – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف استعدادهای قرآنی دانش آموزی در اسلامشهر در اولویت است – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.