کارگران هفت تپه هیچ گاه خدمات آیت الله رییسی را فراموش نمی کنند

کارگران هفت تپه هیچ گاه خدمات آیت الله رییسی را فراموش نمی کنند

هیاهو/خوزستان مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: کارگران زحمت کش هفت تپه هیچ گاه خدمات آیت الله رییسی را فراموش نمی کنند و در زمان تشییع این شهید نیز به صورت خودجوش در مراسم حضور داشتند و قدرشناسی خود را به منصه ظهور رساندند.

علیرضا دورباشی زاده در مراسم ترحیم شهید رییسی و هیات همراه که امروز (10 خردادماه) توسط کارگران شرکت هفت تپه به پاس قدردانی از رییس جمهور بابت تلاش در رفع مشکلات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: همه از مشکلات این شرکت در دوره تصدی بخش خصوصی از سال های 94 تا 99 آگاه هستند؛ مشکلات به قدری متعدد بود که به دستور رییس قوه قضاییه وقت آقای رییسی، حکم خلع ید بخش خصوصی صادر شد و با روی کار آمدن دولت آقای رییسی در مهرماه سال 1400 با مصوبه سران سه قوه مدیریت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شود.

به گزارش هیاهو، وی افزود: در آن بازه زمانی گرفتن این تصمیم بسیار شجاعانه و قاطعانه بود. شهید رییسی چه در دوران تصدی قوه قضاییه و چه زمانی که رییس جمهور شد محکم پای این تصمیم ایستاد و دو بار در این شرکت حضور پیدا کرد. آخرین بار اردیبهشت ماه سال گذشته برای پیگیری یک سری مسایل در این شرکت حضور پیدا کرد و به صورت ناگهانی از این شرکت بازدید کرد و دیدار چهره به چهره با کارگران داشت. کارگران زحمت کش هفت تپه هیچ گاه این خدمات را فراموش نمی کنند و در زمان تشییع شهید رییسی هم به صورت خودجوش در مراسم حضور داشتند و قدرشناسی خود را به منصه ظهور رساندند.

مدیرعامل شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه بیان کرد: در سه ماهی که قرار بود مقدمات انتقال دایم شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر انجام شود، هیچ وقت به شکل پیمانکار نگاه نکردیم و اقدامات زیربنایی در این شرکت انجام دادیم به گونه ای که 7500 هکتار نیشکر کشت شد که در سال اول 260 هزار تن و  درسال دوم 360 هزار تن نیشکر برداشت شد و در سال زراعی جاری بیش از 760 هزار تن نیشکر برداشت خواهیم کرد.

دورباشی زاده با اشاره به انجام 4 هزار هکتار کشت غیرنیشکری گفت: هم چنین اقدامات زیربنایی زیادی در حوزه های مختلف انجام شد اما باید این اقدامات استمرار یابد. انتقال مالکیت شرکت هفت تپه خواسته بحق همه پرسنل است و باید در راستای ادامه راه شهید رییسی ادامه داشته باشد.

وی افزود: امورات شرکت انجام و حقوق و بیمه تکمیلی پرسنل پرداخت شده است به گونه ای که کارگران این شرکت بعد از سالها آرامش را دیدند.

مدیرعامل شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه گفت: امیدوارم راهی که شهید رییسی و بیشتر مسیولان در پیش گرفته بودند ادامه یابد و در آینده شاهد انتقال قطعی مالکیت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که خواسته بحق همه کارگران است، باشیم.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارگران هفت تپه هیچ گاه خدمات آیت الله رییسی را فراموش نمی کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارگران هفت تپه هیچ گاه خدمات آیت الله رییسی را فراموش نمی کنند"، کلیک کنید.