مسیر آیت الله رییسی در صیانت از جان مردم باید ادامه یابد

مسیر آیت الله رییسی در صیانت از جان مردم باید ادامه یابد

رییس پلیس راهور فراجا با تاسف فراوان از فقدان آیت الله رییسی گفت: رییس جمهور شهید رییسی دغدغه جدی در حوزه کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث رانندگی داشت و با همت ایشان جلسه شورایعالی ترافیک بعد از سال ها برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت وگو با هیاهو با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و جمعی از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، گفت: شهادت آیت الله رییسی و همچنین آیت الله آل هاشم و دکتر امیر عبدالهیان و دیگر عزیزان حاضر در بالگرد حامل رییس جمهوری را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی با اشاره به خدمات رییس جمهوری در دوران خدمتش در مسیولیت های مختلف گفت: آیت الله رییسی چه در دوران خدمت به عنوان رییس دستگاه قضا و چه در دوران خدمت به عنوان رییس جمهور همواره منشاء خیر و اقدامات موثر بود. مرحوم آیت الله رییسی در دوران تصدی ریاست قوه قضاییه همواره دغدغه جدی در حوزه کاهش تصادفات رانندگی و ایمنی ترافیک داشتند و دستورات بسیار خوبی در حوزه برخورد با تخلفات ارایه کردند.

رییس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: آیت الله رییسی در دوران ریاست جمهوری نیز همین دغدغه را در چهارچوب وظایف قوه مجریه دنبال کردند و پس از سال ها جلسه شورایعالی ترافیک را با ریاست خودشان برگزار کردند که در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی در حوزه ایمنی راه و خودرو اتخاذ شد. همچنین ایشان تاکید جدی بر کاهش شمار جانباختگان حوادث رانندگی داشتند و همواره یکی مواردی که برآن تاکید می کردند، تلاش تمام دستگاه ها برای کاهش شمار جانباختگان حوادث رانندگی بود.

حسینی با بیان اینکه نگاه و حمایت رییس جمهور رییسی موجب قوت قلب پلیس بود، گفت: در موارد بسیاری حمایت ایشان از پلیس راهور سبب شد تا تصمیمات به نفع مردم و در راستای حفظ جان مردم اتخاذ شود. واقعیت این است که با نگاه تخصصی و جدی ایشان اقدامات بسیار خوبی در حوزه ایمنی راه ها و رفع نقاط حادثه خیز انجام شد و اعتبارات خوبی نیز در اختیار پلیس راهور قرار گرفت. همچنین آقای رییسی تاکید زیادی نیز بر ایمنی خودروها و ارتقاء ایمنی خودروها داشتند که امیدوارم این موارد همچنان مورد توجه قرار بگیرد.

در همین زمینه بخوانید:

رییس پلیس راهور فراجا شهادت رییس جمهور رییسی را تسلیت گفت

وی در پایان با بیان اینکه فقدان رییس جمهور رییسی ضایعه ای جبران ناپذیر است، تصریح کرد: امیدوارم نگاه حمایتی ایشان و برنامه خوبی که در حوزه صیانت از جان مردم در برابر تصادفات رانندگی داشتند، همچنان در کشور ادامه پیدا کرده و ما شاهد تحقق برنامه ها و دستورات ایشان در این حوزه باشیم.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیر آیت الله رییسی در صیانت از جان مردم باید ادامه یابد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیر آیت الله رییسی در صیانت از جان مردم باید ادامه یابد"، کلیک کنید.