طرح «ضیافت الهی، آرامش بهاری» در اردبیل برگزار می شود – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

طرح «ضیافت الهی، آرامش بهاری» در اردبیل برگزار می شود - خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت وگو با خبرنگار هیاهو در رابطه با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طرح «ضیافت الهی» و طرح نوروزی «آرامش بهاری» در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همزمان با تحول و تحویل سال اجرا خواهد شد.

وی افزود: به منظور تقویت باورهای دینی، ارتقا فضای معنوی جامعه و ترویج فرهنگ دعا و مناجات و انس با معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع)، این 2 طرح با همکاری هیات های امنای مساجد و بقاع متبرکه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: در راستای طرح ضیافت الهی مراسم سخنرانی، جز خوانی و تفسیر قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم، دعاخوانی، افطاری ساده، ویژه برنامه های شب های قدر و اقامه نماز جماعت اجرا می شود.

حجت الاسلام ستوده با بیان اینکه امامزادگان نقش بسیار مهمی در بحث اطلاع رسانی دینی دارند، گفت: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تمام تلاش ما بر این است از ظرفیت این فضاهای معنوی استفاده کنیم تا الگوی شایسته تربیتی برای نسل های آینده به وجود آورده و شرایط بهتری را در جامعه در تقارن بهار طبیعت و بهار معنوی شاهد باشیم.

وی به وجود 2 هزار و 400 مسجد در سطح استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها در ضیافت الهی از واعظین مطلوب در راستای تفسیر و تبلیغ قرآن کریم استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه بحث امید به آینده و ایمان کامل جوانان و نوجوانان در مساجد بسیار دارای اهمیت است، خاطرنشان کرد: از هیات های امنا، جامعه روحانیون تقاضا داریم اهتمام ویژه در راستای حضور فعال جوانان و نوجوانان در مساجد داشته باشند.

حجت الاسلام ستوده بیان کرد: همچنین لازم است واعظین نیز مباحث مرتبط با اقتضای زمانی و شرایط فعلی جامعه را مطرح کنند تا استفاده از معارف الهی و آموزه های دینی در زندگی روزمره ما راهگشا باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح «ضیافت الهی، آرامش بهاری» در اردبیل برگزار می شود – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح «ضیافت الهی، آرامش بهاری» در اردبیل برگزار می شود – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.