سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام 4 بازیکن

سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام 4 بازیکن

آفتاب نیوز :

نتایج ضعیف تیم فوتبال پورتو موجب شد «کونسیسایو» سرمربی این تیم تصمیماتی جدی در خصوص برخی بازیکنان اتخاذ کند.

پایگاه خبری «record» پرتغال در خبری اعلام کرده است که «کونسیسایو» از عملکرد برخی بازیکنان این تیم به شدت ناراضی است و همین مساله موجب شده است که او روی نام 4 بازیکن این تیم تا پایان فصل خط قرمز بکشد.

طبق اعلام این رسانه، «ایوان ژامه» (هافبک هجومی)، «سانچز» (وینگر راست)، «تونی مارتینز» (مهاجم) و «آندره فرانکو» (هافبک تهاجمی) بازیکنانی هستند که از این پس حق حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارند و باید به صورت جدا تمرین کنند.

پورتو در 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی نشده است و 2 شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بود. مساله ای که موجب خشم سرمربی تیم از 4 بازیکن شد. رکورد اعلام کرده است که از بین این بازیکنان فقط فرانکو ممکن است از خشم سرمربی تیم در امان بماند و بتواند باز هم در ترکیب تیم قرار بگیرد.

نکته قابل توجه این است که این بازیکنان در خط تهاجمی پورتو حضور دارند و اکنون که قرار است با این محرومیت از جانب کونسیسایو مواجه شده اند ممکن است باز هم روز های خوب مهدی طارمی در این تیم برگردد و این لژیونر ایرانی در حالی که قرار است در پایان فصل به اینتر بپیوندد و در هفته های اخیر هم مورد غضب سرمربی قرار گرفته است باز هم مورد اعتماد کونسیسایو قرار بگیرد و بتواند به امید طرفداران پورتو در ادامه فصل تبدیل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام 4 بازیکن" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام 4 بازیکن"، کلیک کنید.