رزن از پاک‌ترین شهرستان‌ها در آسیب‌های اجتماعی است

رزن از پاک‌ترین شهرستان‌ها در آسیب‌های اجتماعی است

هیاهو/همدان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار رزن گفت: شهرستان رزن یکی از جمله پاک‌ترین شهرستان‌های استان همدان در بحث آسیب‌های اجتماعی است.

علی اکبر ناظمی سه شنبه دوم مرداد ماه در جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان، اظهارکرد: برای کاهش دو چندان آسیب‌های اجتماعی کار فرهنگی بیشتری باید انجام شود چرا که برخی از آسیب‌های اجتماعی که با آن مواجه هستیم نتیجه غفلت از مسائل فرهنگی و دینی است.

وی افزود: نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی، مشکلات و فقر مادی، خانوادگی، بیکاری، رشد و توسعه تکنولوژی و صنعت، اختلافات خانوادگی و تربیت فرزندان و بسیاری از موارد دیگر می‌تواند باعث ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی شود.

ناظمی با بیان اینکه همه در قبال آسیب‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌ها مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت افراد و شخصیت‌های تاثیرگذار برای حضور در مناطقی که آسیب‌های اجتماعی بالایی دارد از نقش موثری می‌تواند برخوردار باشد.

وی گفت: یکی از راه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، تعمیق باورهای دینی و تقویت بنیه اعتقادی است که باید بیش از پیش مورد توجه همه مسئولین به‌ویژه در حوزه آموزش و پرورش، رابطین و مجریان پیشگیری قرار گیرد.

نجفی دادستان شهرستان هم در این جلسه بر لزوم کمیته‌های کارشناسی بررسی مسائل اجتماعی و هم‌افزایی دستگاه‌های شهرستان در بررسی و اقدام برای رفع معضلات اجتماعی و آسیب‌ها تاکید کرد.

لزوم اشتراک گذاری آمار و اطلاعات آسیب‌های اجتماعی توسط اعضای ستاد در شهرستان، همکاری و هم‌افزایی بهزیستی و آموزش و پرورش و مرکز بهداشت در پیگیری موارد، لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی و همسرداری و فرزندپروری، اقدام به موقع و بهنگام دستگاه‌های عضو در هنگام بروز آسیب‌های اجتماعی بویژه برای جوانان و دانش اموزان از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رزن از پاک‌ترین شهرستان‌ها در آسیب‌های اجتماعی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رزن از پاک‌ترین شهرستان‌ها در آسیب‌های اجتماعی است"، کلیک کنید.