دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد

دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی های تجاری مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری هیاهو، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در مراسم روز ارتش اظهارکرد: ناوگروه های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی های تجاری مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

وی افزود: ما کشتی هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سویز اسکورت می کنیم و آماده ایم تا از کشتی های کشور های دیگر نیز حفاظت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: مدتهاست که  موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.  

امیر ایرانی تاکید کرد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می کند.

وی همچنین گفت: ان شاءالله دولت های منطقه خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت ها بیدار می شوند و متوجه می شوند که ملت های خود چه می خواهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد"، کلیک کنید.