دانشجویان نقش مهمی درتببین واقعیات‌ها و معرفی حقیقت دین اسلام دارند

دانشجویان نقش مهمی درتببین واقعیات‌ها و معرفی حقیقت دین اسلام دارند

معرفی و تبیین این واقعیت که اسرائیل به عنوان تروریسم دولتی ناقض حقوق بشر و قوانین بین المللی است، وظیفه اصلی دانشجویان سرتاسرعالم است.

به گزارش هیاهو، محمدرضا ابراهیمی در دیدار دانشجویان منتخب دانشگاه‌‍های اندونزی مستقر در جاکارتا( بنام موسسه ملل گفت‌وگو)  گفت: دانشجویان نقش مهمی درتببین واقعیات ها و معرفی حقیقت دین اسلام دارند.

این دیدار که به بهانه شهادت اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس انجام شد، دانشجویان به بیان تحولات منطقه خاورمیانه و ایران قبل و بعد از ترورپرداختند.

محمدرضا ابراهیمی افزود: امروزدنیای اسلام درغم فراق ازدست دادن انسان مجاهد در راه خدا غمگین است اسماعیل هنیه عمر و زندگیش را وقف مجاهدت و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس کرد. دنیای غرب بدنبال تحریف واقعیت هاست و دراین مدت صهیونیست ها بدترین جنایات بشری را درغزه مرتکب شده اند.

رایزن فرهنگی کشورمان به نقض حاکمیت و تمامیت ارضی کشور ایران توسط اسرائیل اشاره کرد و گفت: ترور رهبر حماس اسماعیل هنیه در تهران در زمان شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران بوده است. اسماعیل هنیه مهمان ایران بود و مانند مقامات کشورهای دیگر در این مراسم شرکت کرده بود.

محمدرضا ابراهیمی افزود: هنیه به عنوان رهبر سیاسی حماس، نقش مهمی درشکل‌دهی استراتژی گروه و مدیریت روابط بین‌المللی به ویژه همکاری با کشورهای اسلامی داشت.

وی تاکید کرد: شهادت اسماعیل هنیه و انتقال رهبری درحماس می‌تواند منجر به فعالیت بیش از پیش حماس در رویاروی با صهیونیست ها شود.

محمدرضا ابراهیمی درپایان حذف فیزیکی اسماعیل هنیه را خطایی استراتژیک صهیونیست ها خواند و گفت: انتخاب یحیی السنوار بعنوان رهبر جدید سیاسی حماس عزم فلسطینیان را در برابر اشغالگران مصمم ترخواهد کرد، چرا که السنوار مرد میدان و مبارز خستگی ناپذیر است.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشجویان نقش مهمی درتببین واقعیات‌ها و معرفی حقیقت دین اسلام دارند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشجویان نقش مهمی درتببین واقعیات‌ها و معرفی حقیقت دین اسلام دارند"، کلیک کنید.