خودروی یک میلیاردی بی وای دی ایده آل برای بازار ایران /عکس

امیرمسعود عابدین_ پنج نسخه از سیل Seal 06 با قیمت 13,750 تا 19,300 دلار، معادل 811 میلیون تا یک میلیارد و 140 میلیون تومان وجود دارد. این خودرو با وجود اینکه از پلت فرم مشابه مدل Qin L استفاده می کند، اما از زبان طراحی سری BYD Ocean استفاده می کند و از نظر بصری شبیه به اولین مدل سیل است که برای اولین بار در سال 2022 معرفی شد.

خودروی جدید و یک میلیاردی بی وای دی رونمایی شد /خودرویی ایده آل برای بازار ایران /عکس

Seal 06 دارای نمای جلویی با چراغ های کشیده و جلوپنجره نسبتاً بسته است. نمای جانبی این خودرو شامل خطوط کشیده بوده و دستگیره درب ها در این قسمت نیمه پنهان هستند.

خودروی جدید و یک میلیاردی بی وای دی رونمایی شد /خودرویی ایده آل برای بازار ایران /عکس

در نمای عقب یک دسته چراغ متصل با گرافیک خاص و زیبا روی درب صندوق وجود دارد. لوگوی BYD در قسمت عقب ظاهراً در شب روشن می شود. جدیدترین مدل سیل دارای ابعاد 4830، 1875 و 1495 میلی متر و فاصله بین دو محور 2790 میلی متر است.

خودروی جدید و یک میلیاردی بی وای دی رونمایی شد /خودرویی ایده آل برای بازار ایران /عکس

به گزارش هیاهو، داخل خودرو زبان طراحی Ocean را با عناصر طراحی مانند داشبورد و درها همراه می کند. یک صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی مرکزی 15.6 اینچی چرخان و یک نمایشگر کیلومتر شمار 8.8 اینچی در کابین خودرو وجود دارد.

خودروی جدید و یک میلیاردی بی وای دی رونمایی شد /خودرویی ایده آل برای بازار ایران /عکس

مدل های با مشخصات بالاتر، ویژگی هایی مانند سانروف پانوراما، سیستم کمک رانندگی DiPilot L2، صندلی قابل تنظیم برقی برای سرنشین جلو، گرم کن و سردکن صندلی، دوربین داشبورد، رینگ های 18 اینچی و سیستم صوتی با 8 بلندگو و را دریافت می کنند.

بی وای دی سیل 06 DM-i اولین خودرویی است که نسل پنجم سیستم DM جدید را دریافت می کند. این پیشرانه یک سیستم پلاگین هیبریدی مبتنی بر موتور 1.5 لیتری با حداکثر 99 اسب بخار قدرت و 126 نیوتن متر گشتاور است. نسخه های با مشخصات ضعیف تر دارای برد 80 کیلومتری (بر اساس CLTC) به صورت تمام الکتریکی هستند و از باتری 10.08 کیلووات ساعتی و موتور الکتریکی 160 اسب بخاری با گشتاور 210 نیوتن متر استفاده می کنند. نسخه های با مشخصات قوی تر از باتری 15.874 کیلووات ساعتی بهره می برند. این مدل همچنین از موتور قدرتمندتر 214 اسب بخاری EHS160 استفاده می کنند که گشتاور 260 نیوتن متری دارد.

منبع: carnewschina

322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خودروی یک میلیاردی بی وای دی ایده آل برای بازار ایران /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خودروی یک میلیاردی بی وای دی ایده آل برای بازار ایران /عکس"، کلیک کنید.