حضور شعرای بین‌الملل در اربعین حسینی(ع)

حضور شعرای بین‌الملل در اربعین حسینی(ع)

گروه مرکز ادبیات و نشر بین‌المللی «مساق» ‌ با حضور جمعی از شعرای بین‌المللی در مسیر مشایه اربعین به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گزارش هیاهو، در ایام اربعین سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) جمعی از فعالان ادبیات حوزه بین‌الملل از بیش از ۱۰ کشور از طریق مرز چزابه وارد عراق شدند.

این افراد که چهره‌هایی مشتمل بر ۲۳ فعال و کنش‌گر ادبی از ۱۱ کشور جهان  هستند از روز دوشنبه سفر خود با مبدا کوفه‌ را آغاز خواهند کرد.

این فعالان ادبی از کشورهای پرو، کویت، تاجیکستان، پاکستان، هندوستان، کشمیر، افغانستان، لبنان، روسیه و ایران هستند.

بنا بر این گزارش از جمله برنامه‌های این رویداد ادبی، حضور در برنامه “نداء شهید” در عمود ۴۹۴ در سی ام مردادماه (۲۰ آگوست / ۱۵ صفر) و همچنین حضور در راهپیمایی نداء الاقصی از عمود ۸۲۰ الی عمود ۸۴۰ در سی و یکم مرداد ماه (۲۱ آگوست / ۱۶ صفر) ساعت ۱۷ است.  

گروه مرکز ادبیات و نشر بین‌المللی «مساق» ‌ با حضور در کربلای معلی نشست‌های ادبی برگزار خواهند کرد و در پایان با حضور در حرم مقدس امام حسین (ع) و علمدار کربلا به عزاداری خواهند پرداخت.

پایان خبر هیاهو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور شعرای بین‌الملل در اربعین حسینی(ع)" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور شعرای بین‌الملل در اربعین حسینی(ع)"، کلیک کنید.