تاریخ معارفه کیلیان امباپه در ریال مادرید مشخص شد

تاریخ معارفه کیلیان امباپه در ریال مادرید مشخص شد

به گزارش خبرگزاری هیاهو؛ ریال مادرید پس از کسب پانزدهمین قهرمانی خود در اروپا، انتقال کیلیان امباپه را رسماً اعلام کرد.

به گزارش رلوو، کیلیان امباپه، ستاره 25 ساله فرانسوی با امضای قراردادی پنج ساله به صورت رایگان پس از انقضای قراردادش با پاری سن ژرمن در 30 ژوین به ریال مادرید می پیوندد. با این حال، به دلیل ادامه داشتن قرارداد او با پی اس جی و حضور در اردوی تیم ملی فرانسه، مراسم معارفه رسمی او تاکنون انجام نشده است.

تاریخ معارفه امباپه مشخص شد

خبرنگار رلوو گزارش می دهد که باشگاه ریال مادرید تاریخ رسمی معرفی کیلیان امباپه به عنوان بازیکن جدید خود را تعیین کرده است. طبق برنامه ریزی انجام شده، مراسم معارفه امباپه ماه آینده، در تاریخ 16 جولای (26 تیرماه)، در ورزشگاه سانتیاگو برنابیو برگزار خواهد شد. باشگاه ریال مادرید و مدیر برنامه های امباپه به توافق رسیده اند که این بازیکن فرانسوی پس از اتمام مسابقات قهرمانی جام ملت های اروپا، در تاریخ 26 تیرماه در برنابیو معرفی شود.

انتقال امباپه به ریال مادرید، پس از چندین سال کشمکش بین این باشگاه، پاری سن ژرمن و خود بازیکن، به عنوان یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال شناخته می شود. بنابراین، انتظار می رود مراسم معارفه او که در روز سه شنبه 16 جولای برگزار می شود، از نظر تعداد تماشاچی از مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در این باشگاه پیشی بگیرد.

در مراسم معارفه رونالدو در سال 2009 با حضور 85000 نفر در برنابیو انجام شد و هواداران مادرید رکورد حضور تماشاچی در مراسم معارفه بازیکن را که پیش از آن با 80000 تماشاگر در معارفه مارادونا در سال 1984 با پیراهن ناپولی در ورزشگاه سن پایولو ثبت شده بود، شکستند. هواداران لوس بلانکوس و مدیران این باشگاه از هم اکنون برای دیدن عناوین قهرمانی امباپه با پیراهن ریال مادرید روز شماری می کنند و رختکن نیز با خوشحالی از او استقبال خواهد کرد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاریخ معارفه کیلیان امباپه در ریال مادرید مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاریخ معارفه کیلیان امباپه در ریال مادرید مشخص شد"، کلیک کنید.