برگزاری هشتمین دوره آزمون مکاتبه ای دهیاران استان کرمان

برگزاری هشتمین دوره آزمون مکاتبه ای دهیاران استان کرمان

هیاهو/کرمان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: هشتمین دوره آزمون مکاتبه ای دهیاران در استان کرمان برگزار شد.

محمدجواد عبدالکریمی امروز، 30 بهمن ماه در تشریح جزییات برگزاری این آزمون گفت: به منظور استفاده از شیوه های نوین آموزشی و توسعه آموزش غیرحضوری، هشتمین دوره آموزش مکاتبه ای دهیاران، روز گذشته از سوی مرکز مطالعات راهبردی و آموزش مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با همکاری دفاتر امور روستایی استانداری  و به همت جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

وی ادامه داد: به منظور تحقق وظایف و ماموریت های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به استناد ماده 62 قانون شهرداری ها و ماده 5 اساسنامه این سازمان مبنی بر ایجاد هماهنگی، پشتیبانی مالی، فنی و آموزشی از شهرداری ها و سازمان های وابسته و دهیاری ها و در راستای بهره گیری از ظرفیت های موجود برای ارتقاء سطح دانش شغلی و علمی کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مرکز مطالعات راهبردی و آموزش مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در سال جاری با همکاری دفاتر امور روستایی استانداری ها اقدام به برنامه ریزی برای برگزاری هشتمین آزمون مکاتبه ای منابع انسانی دهیاری ها کرده که در همین راستا این ازمون در کرمان نیز برای 1300 نفر از دهیاران درجه های سه، چهار، پنج و شش برنامه ریزی شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان با بیان اینکه این آزمون با همکاری جهاددانشگاهی استان کرمان و با حضور 718 نفر از دهیاران، مسیولان مالی و فنی دهیاری ها برگزار شد، ادامه داد: بند 3-4- ماده 3 دستورالعمل آموزش های مکاتبه ای شهرداری ها و دهیاری های کشور، دهیارانی که موفق به کسب حداقل نمره 70  از 100 امتیاز باشند گواهینامه آموزشی صادر خواهد شد.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری هشتمین دوره آزمون مکاتبه ای دهیاران استان کرمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری هشتمین دوره آزمون مکاتبه ای دهیاران استان کرمان"، کلیک کنید.