انتقاد شدید استاندار کرمان از عملکرد بانک ها در نهضت ملی مسکن

انتقاد شدید استاندار کرمان از عملکرد بانک ها در نهضت ملی مسکن

هیاهو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به گزارش عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن گفت: از سازمان بازرسی درخواست داریم پای کار بیایند. بانک ها باید تعهد وابلاغ را اجرا کنند. کار مردم بر زمین مانده و اینکه پرونده تسهیلات تعیین شعبه اما پرداخت نشده، حتما تخلف است.

محمدمهدی فداکار امروز 12 خردادماه در جلسه شورای مسکن استان کرمان با اشاره به مشکلات زمین در برخی روستاهای کوهستانی که امکان توسعه ندارند، اظهار کرد: بخش زیادی از روستاها امکان جا دادن جمعیت و واگذاری زمین را دارند و مردم متقاضی هستند، بنابراین هر زمینی که مهیا شود، بار از دوش شهرها کاسته می شود.

وی درباره 30 درصد سهم استان در تامین زیرساخت سایت های نهضت ملی مسکن عنوان کرد: استان سهم خود را در این زمینه انجام خواهد داد.

وی با اشاره به وضعیت منابع و مصارف بانک های استان کرمان افزود: منابع برخی بانک های خصوصی را داریم خالی می کنیم و منابع برخی شرکت ها جابه جا شده و به مردم اعلام خواهیم کرد که تکلیف سپرده هایشان را مشخص کنند.

فداکار افزود: به زودی در راستای نهضت ملی مسکن 20 هزار قطعه زمین واگذار خواهد شد و مردم نیازمند تسهیلات هستند و عدد بزرگی است و باید تعیین تکلیف شوند.

در این جلسه شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانشان و همچنین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه گفت: در برگزاری انتخابات مجلس اسفندماه سال قبل برگ زرینی در استان کرمان رقم خورد و مشارکت خوبی در استان داشتیم و همه باید احساس تکلیف و مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت بانک های استان کرمان در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و مقایسه با استان های دیگر بیان کرد: سیستم بانکی در استان کرمان قفل است و زیبنده نیست.

حسن پور با اشاره به گلایه مردم از وضعیت اجاره بها تصریح کرد: گزارش وضعیت نهضت ملی مسکن خوب است اما مسیله مسکن از نظر روحی و روانی برای مردم حل نشده و گلایه و نگرانی دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ضمن قدردانی از اقدام استاندار در زمینه بانک های خصوصی بیان کرد: باید با قدرت کار پیش برود.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقاد شدید استاندار کرمان از عملکرد بانک ها در نهضت ملی مسکن" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقاد شدید استاندار کرمان از عملکرد بانک ها در نهضت ملی مسکن"، کلیک کنید.