انتخابات و شرکت در آن یک وظیفه همگانی است – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

انتخابات و شرکت در آن یک وظیفه همگانی است - خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هیاهو، حجت الاسلام صفدر محمدی عصر سه شنبه در جلسه مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی در میاندوآب، با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت شرکت در این انتخابات، اظهار کرد: انتخابات و شرکت در آن یک موضوع مهم و حایز اهمیت بوده و یک وظیفه همگانی است.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه چشم دنیا به انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است، افزود: انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تاثیرگذاری در کل جهان اسلام و در سطح بین المللی نیز مهم و اثرگذار است.

حجت الاسلام محمدی با برشماری برخی ویژگی های ایمانی، اخلاقی و مدیریتی رییس جمهور شهید آیت الله رییسی، گفت: رییس جمهور شهید آیت الله رییسی از ویژگی های اخلاقی، ایمانی و مدیریتی برخوردار بودند و در ادامه راه نیز باید در انتخابات کسی انتخاب شود که بتواند شبیه شهید رییسی باشد و دارای همان ویژگی ها باشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها در بیانات خویش به ویژگی های یک رییس جمهور اشاره داشته اند، تصریح کرد: دشمن ستیزی، غرب ستیزی و آویزان غرب نبودن، ایمان، تقوا، فساد ستیزی و مردمی بودن از ویژگی هایی است که باید در انتخاب رییس جمهور آینده نیز مدنظر قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با تاکید فساد ستیزی و دشمن شناسی رییس جمهور، اظهار کرد: رییس جمهور شهید آیت الله رییسی از ویژگی های منحصربه فردی برخوردار بودند و امروز نیز وظیفه داریم کسی را انتخاب کنیم که مانند رییس جمهور شهید فساد ستیز، مومن، متقی، انقلابی و غرب ستیز بوده و ارتباط با دنیا را بتواند مدیریت کند و برای مردم رفاه و آسایش به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف حضور داشته و نقش آفرینی کرده اند، گفت: رییس جمهور مردمی می تواند در خدمت مردم بوده و مردم نیز پشتیبان او باشند و قطعاً مردم ایران اسلامی نیز قدرشناس بوده و این را در بدرقه و تشییع رییس جمهور شهید آیت الله رییسی و همراهان رییس جمهور شهید به خوبی نشان دادند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات و شرکت در آن یک وظیفه همگانی است – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات و شرکت در آن یک وظیفه همگانی است – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.