امروز تحلیل انقلاب اسلامی ایران بدون شخصیت امام خمینی ممکن نیست – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

امروز تحلیل انقلاب اسلامی ایران بدون شخصیت امام خمینی ممکن نیست - خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هیاهو، حجت الاسلام رضا دیلمی ظهر دوشنبه در مراسمی که به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی در مینودشت برگزار شد، اظهار کرد: امروز تحلیل انقلاب اسلامی ایران بدون شخصیت بی بدیل امام خمینی ممکن نیست.

وی افزود: زمانی که صحبت از ابر قدرت های عالم بود انقلاب اسلامی با تکیه بر ظرفیت های درونی خود در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد و توانست آنها را به زانو در بیاورد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کشورهای استکباری در اوج قدرت بودند اما انقلاب اسلامی به شادی آنها پایان داد و صحبت از انقلاب تمدن ساز به میان آمد.

وی با اشاره به اینکه باید در خصوص تاثیرگذاری شخصیت امام و انقلاب بر جهان در صفحات تاریخ مروری کرد، یادآور شد: یکی از اولویت های مهم گفتمانی امروز بازخوانی و داشتن آگاهی عمیق نسبت به شخصیت امام خمینی (ره) است که امروز مقام معظم رهبری با حضور در صحن امام باری دیگر به آن اشاره داشتند.

دیلمی اظهار کرد: مشاور رییس جمهور وقت آمریکا می گوید آیت الله خمینی غیر از معیارهایی که در دنیا موجود است سخن می گفت و هرگز کسی نمی توانست ایشان را با زور و فشار متوقف کند.

امروز به برکت انقلاب اسلامی آمریکا دچار افول شده است

وی دشمنی طاغوت با جبهه حق را یک حقیقت دانست و افزود: اکنون ما در معرکه یک کارزار جنگ تمدنی هستیم و به قله نزدیک شدیم و امروز شناخت طاغوت و جبهه حق تکلیف همه مومنان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انقلاب اسلامی ثابت کرد در دل تحریم ها و تهدیدها می توان به تعالی و رشد رسید. در زمانی که انسان غربی دچار بحران معنویت شد این انقلاب اسلامی بود که به داد انسان ها رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام دموکراسی و تمدن پوسیده غربی به شکست و بن بست رسیده است، افزود: بزرگترین خیانتی که تمدن غربی به بشریت کرده است تخریب منزلت مادر و جایگاه خانواده است.

دیلمی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی آمریکا به عنوان شاخص تمدن غرب و امپراطوری فساد دچار افول شده است و ملت های جهان بیدار شدند که خیزش و رستاخیزی در عالم نسبت به معنویت و اخلاق ایجاد شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امروز تحلیل انقلاب اسلامی ایران بدون شخصیت امام خمینی ممکن نیست – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امروز تحلیل انقلاب اسلامی ایران بدون شخصیت امام خمینی ممکن نیست – خبرگزاری هیاهو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.