ارتقای سامانه زنجیره تامین حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی

ارتقای سامانه زنجیره تامین حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی

معاون مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو از ارتقای سامانه زنجیره تامین حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی خبر داد.

به گزارش هیاهو، مهندس ابراهیم زمانی گفت: در سامانه مذکور امکان رصد انتقال کالا و موجودی آن در انبار مجازی شرکت‌های تامین‌کننده، توزیع‌کننده، مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها و غیره براساس سری ساخت، تعداد و قیمت کالا ایجاد شده است که امکان پایش توزیع عادلانه در سطح کشور را فراهم کرده است.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی همچنین بیان کرد: تاکنون پایش و صدور GLN برای مراکز درمانی و شرکت‌های تامین‌کننده به خوبی انجام شده است و برای شرکت‌های توزیع‌کننده و اصناف در دست اقدام است.

معاون مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن کالاهای حوزه دیالیز و درمان ناباروری در فاز پنجم کالاهای مشمول استعلام شناسه رهگیری در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی، برای مراکز همودیالیز و جراحی محدود و درمان ناباروری که فاقد کد GLN هستند، در صورت ارسال مشخصات توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه‌ها GLN تولید خواهد شد.

زمانی افزود: پیگیر هستیم تا تغییرات قیمت در حوزه تجهیزات پزشکی به تمامی سامانه‌های اطلاعاتی بیمارستان و بیمه‌ها ارسال شود و سیستم یک‌پارچه‌ای در کشور در این خصوص ایجاد شود.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتقای سامانه زنجیره تامین حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتقای سامانه زنجیره تامین حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی"، کلیک کنید.