اجازه تخریب رئیس جمهور در استان گلستان را ندادیم

اجازه تخریب رئیس جمهور در استان گلستان را ندادیم

هیاهو/گلستان استاندار گلستان گفت: در استان گلستان اجازه ندادیم رئیس‌جمهور منتخب مورد هجمه، اهانت و تخریب قرار گیرد و رسما اعلام کردیم رئیس‌جمهور منتخب رئیس‌جمهور همه ایرانیان است.

علی‌محمد زنگانه صبح سه شنبه در دیدار با اعضای ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در استان گلستان اظهار کرد: از اینکه همه شما جوانان تلاش کردید تا به عنوان نخبگان و حلقه‌های میانی در افزایش مشارکت مردم موثر باشید تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های ما در دولت سیزدهم در استان گلستان توجه به مطالبات و درخواست‌های جامعه نخبگانی بوده که در این مدت در ۳۶ شهر استان حاضر و با ۳۶ گروه جامعه نخبگانی شهرهای استان دیدار چهره به چهره داشتیم و با همین رویکرد نظام مسائل و موضوعات مرتبط با شهرها احصاء و اقدامات مورد نظر اجرایی شد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان اجازه ندادیم رئیس جمهور منتخب مورد هجمه، اهانت و تخریب قرار گیرد و رسما اعلام کردیم رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه ایرانیان است.

این مقام مسئول بیان کرد: ما برای جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت داریم و هر کجایی که باشیم به رئیس جمهور و مدیران استان برای پیشرفت استان کمک خواهیم کرد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه من اصلاح طلب و اصولگرا را قبول ندارم و معتقدم از این دوره رد شده‌ایم، اضافه کرد: برخی به ما نقد دارند که از اصلاح طلبان استفاده نکردیم اما بدانید در جلسه شورا اداری بگوییم اعضای اصلاح طلب شورای اداری استان بایستند این افراد کمتر از ۳۰ درصد نخواهند بود.

زنگانه گفت: از مدیران پایه مدیران میانی و ارشد استان ۲۵۳ نفر از خواهران و برادر ترکمن در بدنه مدیریتی استان هستند و مدعی هستیم ۱۰ سال سن مدیریتی استان گلستان کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: اگر بگوییم مدیران دولت قبل که به تشخیص رسیدیم دلیلی بر تغییرشان نیست بلند شوند کمتر از ۳۰ درصد نخواهد بود.

استاندار گلستان بیان کرد: هیچگاه از نقد  منصفانه نرنجیدیم و من همان استانداری هستم که گفتم اگر نقد منصفانه بود هیچ دستگاهی اجازه شکایت از رسانه را ندارد و ما سعی کردیم این سعه صدر را داشته باشیم.

زنگانه افزود: ما باید در استان گلستان به دنبال وحدت و همدلی باشیم و اگر دقت کنید من هیچگاه عملکرد مدیران قبل را مورد تخریب و هجمه قرار ندادم و اعتقاد ندارم که عملکرد دیگران را زیر سوال ببرم و معتقدم باید به عنوان مدیر تلاش کنم تا برای مردم مفید باشم.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجازه تخریب رئیس جمهور در استان گلستان را ندادیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجازه تخریب رئیس جمهور در استان گلستان را ندادیم"، کلیک کنید.