چرا باید از کرم شب لاکچری کوین استفاده کنید ؟

امروزه افراد بسیاری هستند که از خواص کرم شب آگاهی ندارند. پوست صورت افراد با افزایش سن و با گذشت زمان دچار تغییراتی می شود. افراد تا سن 25 سالگی پوست بسیار شادابی دارند و از این سن به بعد به علت کاهش ساخت و ساز کلاژن، چین و چروک ها روی پوست خود را به نمایش می گذارند.برای آرام تر کردن روند پیر شدن پوست خود باید مراقبت درستی از آن داشته باشید. یکی از راه های مراقبت از پوست، استفاده از کرم شب است که تاثیرات بسزایی در کاهش روند پیری پوست دارد.

 چرا باید از کرم شب لاکچری کوین استفاده کنید ؟

کرم شب، کرم محافظی است که ترکیب های مختلفی از جمله اسید هیالورونیک، آلفا هیدروکسی اسید و ویتامین C دارد. این ترکیب ها روی کلاژن سازی پوست تاثیر می گذارند و کلاژن سازی را افزایش و تخریب آن را کاهش می دهند. کرم های شب به این علت باید در شب استفاده شوند که در برابر نورآفتاب کم تاثیرند. البته فقط در برابر نورخورشید، نه نورهای مصنوعی( لامپ های معمولی خانه) بنابراین طرز استفاده کرم شب لاکچری کوین به اینگونه است که باید نیم ساعت قبل از خواب از آنها استفاده کرد.کرم شب GVC با رطوبت رسانی مناسب پوست شما را نرم میکند و کلاژن پوست را افزایش میدهد، جریان خون را در پوست بهبود میبخشد و همچنین الاستیسیته طبیعی پوست را بازگردانده و حفظ میکند

دوری از عوامل آسیب زای پوست صورت

عوامل مختلفی مانند، آب و هوای بد، بیماری ها و استرس های عصبی، صدمه های ناشی از اشعه ها و نور آفتاب، خراشیدگی ها و زخم های ایجاد شده، بر سلامت پوست صورت تاثیرات نامناسبی می گذارند. علاوه بر این سرمای هوا، گرد و غبار و شن موجود در هوا، استفاده از کرم های زیبایی و آرایشی غیر استاندارد و نامعتبر، تغذیه بد و نادرست، سیگار کشیدن و مصرف نوشیدنی های الکلی سلامت پوست صورت را به خطر می اندازند. برای داشتن پوستی جوان و شاداب باید از این عوامل صدمه زا دوری و به خوبی از پوست خود مراقب کنید.

بهترین سن برای استفاده از کرم شب

اگر سلامت و زیبایی پوست برای شما اهمیت دارد، بهترین سن شروع استفاده از کرم های شب از سن 25 سالگی به بعد است. ولی شما می توانید از سنین 27 تا 30 سالگی هم شروع به مصرف کرم شب کنید. خانم هایی که نزدیک به سن یایسگی هستند، باید حواسشان باشد که پس از یایسگی هم باید از کرم شب استفاده کنند تا پوست آن ها دچار پیری زودرس نشود.

تاثیرات کرم شب بر پوست صورت

بسیاری از افراد هنگام استفاده از انواع کرم ها و کرم پودر تیوپی لاکچری کوین خواستار این هستند که بدانند این کرم چه ویژگی هایی داشته و چه اثراتی بر روی پوست صورت می گذارند. یکی از اصلی ترین خواص کرم شب رطوبت و آبرسانی بر پوست است. این کرم در طول شب رطوبت زیادی را برای پوست فراهم می آورد و با نفوذ به عمق پوست، از بروز چین و چروک بر روی پوست جلوگیری به عمل می آورد. علاوه بر این کرم شب حاوی ویتامین هایی مانند ویتامین E و ویتامین C است و با از بین بردن آنتی اکسیدان های پوست به حفظ سلامت پوست کمک می کند

5 دلیل برای اینکه هرگز نباید مرطوب کننده شب را حذف کنید

  1. این تصور که پوست شما «نفس می کشد» یک افسانه است .پوست شما عملکرد تنفس را انجام نمی دهد، بنابراین این تصور که شما می توانید “نفس بکشید” نادرست است. در واقع وقتی در مورد تنفس پوستی صحبت می کنیم، منظورمان این است که آیا منافذ پوست مسدود شده یا خیر. خب در این حالت میتوانید از یک کرم مرطوب کننده سبک استفاده کنید. همه چیز به انتخاب مرطوب کننده مناسب برای نوع پوست شما بستگی دارد.
  2. سلول های پوست برای زنده ماندن به رطوبت نیاز دارند.سلول های پوست مانند ماهی هستند که برای زنده ماندن به آب نیاز دارند. بدون آب، سلول های پوستی کم آب شده و علاوه بر اینکه سلامت کلی پوست به شدت به خطر می افتد، عوارض دیگری مانند تحریک، قرمزی، حساسیت، چین و چروک و خطوط ریز نیز نمایان میشوند. استفاده مداوم از مرطوب کننده یک راه کارآمد برای افزایش سطح آب در پوست است.
  3. تولید چربی در شب کمتر است.روغن یا سبوم ماده طبیعی است که بدن برای مرطوب کردن پوست تولید می کند. سطح سبوم با افزایش 8 ساعته در نوسان است. آنها در اوایل بعد از ظهر بالاترین و در شب کمترین مقدار را دارند. هنگامی که پوست شما فاقد سبوم باشد، میزان از دست دادن آب از طریق پوست افزایش می یابد، که سد رطوبتی شما را مختل می کند. هنگامی که سد رطوبتی مختل می شود، می تواند منجر به انواع مشکلات از جمله قرمزی، سفتی، خارش، پوسته پوسته شدن و درماتیت آتوپیک شود. یک مرطوب کننده خوب در شب می تواند رطوبت مورد نیاز را برای حمایت از سد و جلوگیری از از دست دادن آب از طریق اپیدرم فراهم کند.
  4. بهترین زمان برای استفاده از مواد فعال، شب است.در شب، بدن شما به حالت ترمیم می رود. استفاده از مواد فعال مانند رتینول، اسیدهای لایه بردار و آنتی اکسیدان ها می تواند از فرآیندهای ترمیم سلولی طبیعی و چرخش پوست حمایت کند. بعلاوه، اگر هشت ساعت خواب توصیه شده در شب را دریافت می کنید، زمان زیادی را به این مواد فعال برای نفوذ به پوست جهت بالاترین میزان اثربخشی خواهید داد.
  5. نفوذپذیری پوست در شب بالاترین میزان است.بله، درست متوجه شدید. نفوذپذیری پوست با توجه به ریتم شبانه روزی پوست شما تغییر کرده و در شب به بالاترین میزان خود میرسد. به این معنی که یک مرطوب کننده می تواند در شب بیشتر از روز به عمق پوست نفوذ کند. پس حتما تا اینجای مطلب متوجه شده اید که چرا بهترین زمان استفاده از مرطوب کننده شب است.

صبح و شب، کرم مرطوب کننده بزنید!

پوست ما 24 ساعته به رطوبت نیاز دارد، اما زمانی که بیشترین آب را از دست می دهد، شب ها است. به همین دلیل باید از کرم های مرطوب کننده قوی تر با بافت سنیگن تر و ماندگاری بیشتر برای روتین پوستی شب استفاده کرد تا در ساعات خواب که نمیتوان آب نوشید، رطوبت مورد نیاز آنرا تامین کرد. بطور کلی در برنامه های روتین پوستی به استفاده از سرم کوین فرانسه در صبح و شب تاکید شده است.

تولید چربی پوست در ظهر به اوج خود می رسد و با فرارسیدن شب شدت کمتری میگیرد. در واقع زمانی که لایه محافظ روغن های طبیعی را از دست می دهید، پوست شما آب بیشتری از دست می دهد، بنابراین مهم است که آب از دست رفته را با یک مرطوب کننده در طول شب جبران کنید. هنگامی که شما خواب هستید، پوست به حالت تجدید می رود. در حالی که سلول ها در تمام مراحل خواب ترمیم و بازسازی می شوند، اکثریت چرخش سلولی و بازسازی در طول خواب عمیق اتفاق می افتد. از دست دادن آب در طول شب منجر به خشکی پوست شما می شود.پس توصیه میکنیم با استفاده از یک کرم آبرسان یا مرطوب کننده قوی، سطح رطوبت خود را در طول شب تنظیم کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " چرا باید از کرم شب لاکچری کوین استفاده کنید ؟" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " چرا باید از کرم شب لاکچری کوین استفاده کنید ؟"، کلیک کنید.