پیام قدردانی استاندار از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار خراسان رضوی

پیام قدردانی استاندار از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار خراسان رضوی

هیاهو/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم ولایتمدار خراسان رضوی در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی متن این پیام بدین شرح است:

مردم ولایتمدار خراسان با خلق حماسه ای دیگر ، با لبیک به مراد و مقتدای خود ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) و با حضور باشکوه، تماشایی، آگاهانه و پرشور، جلوه های بی نظیری از دفاع تمام قد از انقلاب خود را به نمایش گذاشته و با اعلام حمایت از مبارزات به حق مردم غزه، عزم راسخ خود را در ادامه مبارزه با آمریکا و نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام کردند.

حضور گسترده و خیره کننده آحاد مردم و شعارهای کوبنده آنان، نمایانگر درک و شناخت عمیق  از شرایط جهان امروز، هوشیاری و نقش آفرینی موثر در صحنه های حماسه و مقاومت و نشان دهنده اوج آمادگی برای حضور و مبارزه در صف اول جهاد در عرصه های ضداستکباری و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی است.

بی تردید این حضور و آمادگی سرمایه عظیم و ماندگار و مهمترین پیشران حرکت انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان های بلند امام(ره) و پیشرفت و استقلال کشور و تاثیرگذاری موثر در معادلات جهانی است که با رهبری حکیمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، قلل و افق های روشن آن نمایان و تحقق آن نزدیک است.

پیام روشن راهپیمایی 22 بهمن امسال بیانگر این حقیقت است که استکبارستیزی ریشه در بنیان های فکری اندیشه سیاسی اسلام دارد و جزو جوهره اصلی انقلاب اسلامی است و نه تنها با گذشت روزگار و تغییر نسل ها کاهش نیافته بلکه نسل امروز همانند نسل های اول و دوم انقلاب حتی پرشورتر و با عقلانیت انقلابی برگرفته از آموزه های امامین انقلاب، آمریکا را شیطان بزرگ دانسته و ریشه همه جنایات بین المللی به ویژه جنایات امروز رژیم کودک کش صهیونیستی را در خصلت استکباری آمریکا می داند و با عزمی راسخ و استوار مبارزه با آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی را جزو ذات انقلاب خود دانسته و تا نابودی و قطع ریشه های غده سرطانی این رژیم منحوس پشتیبان و حامی مردم و مبارزان فلسطینی خواهد بود.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور یکایک مردم شریف و آگاه استان به ویژه جوانان برومند و فهیم، از تمامی گروه های مردمی، نهادها و دستگاهای اجرایی و اصحاب رسانه که در این حماسه بزرگ انقلابی و مردمی نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نموده و پیروزی و سربلندی همگان را از خداوند منان خواستارم.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی<!–{C}–>

پایان خبر هیاهو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام قدردانی استاندار از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار خراسان رضوی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام قدردانی استاندار از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار خراسان رضوی"، کلیک کنید.