مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال کشور است

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی در گفت وگو با هیاهو:

مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال کشور است

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گفت: در رژیم پهلوی به رژیم سلطه گر وابستگی داشتیم؛ اما به لطف ولایت های امام کبیر انقلاب اسلامی و حمایت قاطع رحلت عزیز ایران به استقلال و عزت رسیدیم و به تمام ارزش های ایرانی اسلامی دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری هیاهو، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی با بیان اینکه مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال کشور عزیزمان است، در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: در رژیم پهلوی به رژیم سلطه گر وابستگی داشتیم؛ اما به لطف ولایت های امام کبیر انقلاب اسلامی و حمایت قاطع رحلت عزیز ایران به استقلال و عزت رسیدیم و به تمام ارزش های ایرانی اسلامی دست پیدا کردیم.

جانشین رییس ستاد فراجا عنوان کرد: سایر موضوعات سیاسی، نفوذ در منطقه و احتزاز پرچم ایران در تمامی مجامع بین الملل به عنوان یک کشور معتقد مطرح و تاثیرگذار در تمامی تغییرات منطقه ای و بین المللی به دلیل پشتیبانی های مردم از نظام سیاسی کشور است.

وی به آزادی بیان و استقلال مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: از خداوند 60 سال سن گرفتم و از روز اولی که در راهپیمایی شرکت کردم، ذره ای از تعداد و حمایت ملت کم نشده است. همان طور که مردم اوایل 1357 پشت نظام و ولی فقیه خود بودند، الان هم با این استمرار اعم از فقیر و کبیر در این مراسم راهپیمایی حضور دارند. در واقع، کسی نمی تواند مردم را به شرکت در این مراسم مجبور کند و آنها فقط برای حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی در این مراسم گرد هم آمدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال کشور است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال کشور است"، کلیک کنید.