حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود

حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه عملیات غرورآفرین و شگفتی ساز وعده صادق یک پاسخ متوازن و یک واکنش حداقلی بود، گفت: این عملیات یک طوفان الاقصی ایرانی محسوب می شود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری هیاهو، حجت الاسلام «محمدجواد حاج علی اکبری» در خطبه های این هفته نماز جمعه که در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: به سلحشوران ارتش و همه نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک می گویم و تبریک مضاعف به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرض می کنیم.

وی با اشاره به جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی، بیان کرد: بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور خسارت هایی را به بار آورد، از این رو لازم است از اقدام به موقع و فوری ستاد بحران و شخص وزیر تشکر کنیم. از مسیولان توقع داریم که با بررسی دقیق تر و آینده نگری از خسارت های بارش در این مناطق برای روز های آتی کاسته شود.

خطیب نماز جمعه تهران درباره عملیات «وعده صادق»، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ متوازن و یک واکنش حداقلی بود. این عملیات یک طوفان الاقصی ایرانی بود و دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود"، کلیک کنید.