بارش 40 سانتی در محور رشت – سراوان/ تداوم بارش شدید در 11 محور

بارش 40 سانتی در محور رشت - سراوان/ تداوم بارش شدید در 11 محور

هیاهو/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به بارش 40 سانتی برف در محور رشت – سراوان و بارش 50 سانتی در محور سراوان – امامزاده هاشم، گفت: در محورهای مواصلاتی شهرستان رشت بارش خفیف برف ادامه دارد و ارتفاع برف به 30 سانت می رسد.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با هیاهو، با اشاره به بارش 40 سانتی برف در محور رشت – سراوان و بارش 50 سانتی در محور سراوان – امامزاده هاشم، اظهار کرد: در محور امامزاده هاشم – رودبار نیز 40 سانت برف باریده است.

وی از بارش 25 تا 40 سانتی برف در محورهای رشت – آستانه اشرفیه، آستانه اشرفیه – لاهیجان، بازکیاگوراب – سیاهکل، سنگر – سیاهکل و سنگر – سراوان – فومن خبر داد و تصریح کرد: در محورهای رشت – انزلی، رشت – فومن و لاهیجان – لنگرود نیز بین 10 تا 15 سانت برف باریده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه بارش برف در محورهای اصلی و شریانی استان خفیف است، ادامه داد: در محورهای مواصلاتی شهرستان رشت نیز بارش خفیف برف ادامه دارد و ارتفاع برف به 30 سانت می رسد.

نیک فهم حداکثر ارتفاع برف در سایر محورهای شریانی استان را پنج سانت دانست و اضافه کرد: شاهد بارش شدید برف در 11 محور کوهستانی استان هستیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور سیاهکل – دیلمان به 95 سانت رسیده است، عنوان کرد: در محور توتکابن – حشمت آباد نیز 120 سانت برف باریده؛ ارتفاع برف در دو محور بلوردکان – خصیب دشت و زیاز – شوک به ترتیب 100 و 80 سانت است.

مدیرکل راهداری گیلان ارتفاع برف در محورهای بره سر – قوشه لانه – کلیشم، جیرنده – ویه، رودسر – لات محله، اشکورات – شویل، شوک – ملکوت، اطاقور – خرما و لنگرود – بلوردکان را بین 10 تا 50 سانت دانست و بیان کرد: بارش برف در دو محور فومن – ماسوله (40 سانت) و شفت – امامزاده اسحاق – امامزاده ابراهیم(80 سانت) هم اکنون خفیف است.

وی از توقف بارش در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال و ماسال – گیلوان به ترتیب با ارتفاع 60، 50 و 50 سانت خبر داد و تاکید کرد: شاهد بارش خفیف برف و کولاک در گردنه کوهین محور رشت – قزوین هستیم و در گردنه حیران محور آستارا – اردبیل مه غلیظ داریم.

نیک فهم با اشاره به انسداد فصلی محور محدوده زندانه محور پونل – خلخال، عنوان کرد: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان در جریان است.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه برفروبی در جلگه از عصر روز گذشته آغاز شده است، گفت: برف روبی در محورهای قسمت های جنوبی شهرستان رشت و بخش هایی از شهرستان رودبار و سیاهکل و آستانه اشرفیه و لنگرود و املش و رودسر در حال انجام است.

وی از بازگشایی محورهای مواصلاتی خبر داد و تاکید کرد: بعد از بازگشایی راه های اصلی، راه های فرعی و روستایی با اولویت انجام می شود و تا فردا بازگشایی می کنیم.

پایان خبر هیاهو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش 40 سانتی در محور رشت – سراوان/ تداوم بارش شدید در 11 محور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش 40 سانتی در محور رشت – سراوان/ تداوم بارش شدید در 11 محور"، کلیک کنید.